Obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu beauty

SPA

Jak je przygotować i wdrożyć, aby pracownik był samodzielny i efektywny?

[case study z doświadczeń managera]

Jedną z najważniejszych potrzeb pracownika, co podkreślają w licznych badaniach sami pracownicy, jest jasno ustalony zakres obowiązków i kompetencji. Ich brak to nie tylko dyskomfort i mniejsza efektywność pracownika, ale też chaos i konflikty w całym zespole. O tym jak tego uniknąć porozmawiamy z Arletą Turkacz, p.o. dyrektora Hotelu Lidia

– jak ustalać zakres obowiązków dla terapeutki, kosmetolożki i recepcjonistki,

– jakie obowiązki są wspólne dla wszystkich pracowników salonu,

– kiedy, jak i w jakim celu uaktualniać zakresy obowiązków i procedury,

– jak ustalić hierarchię w zespole, aby uniknąć konfliktów między pracownikami,

– co w sytuacji, kiedy musimy zwiększyć pracownikowi zakres obowiązków,

– jak stworzyć opis stanowiska, najważniejsze aspekty dla przygotowania dokumentu,

– jak sprawdzać i egzekwować wykonywanie obowiązków i procedur

– jakie są konsekwencje niestosowania się do obowiązków

Live tylko dla czytelników BE Inpiration

Co to oznacza? Rozmowę będą mogły oglądać wyłącznie osoby, które mają najnowsze wydanie BE Inspiration 1/2020 (zarówno Ci, którzy mają pojedyncze wydanie, jak też Ci którzy posiadają je w ramach prenumeraty lub abonamentu managerskiego).

Nie masz dostępu? Dostęp do tej rozmowy live, a także całego wakacyjnego cyklu rozmów ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI (szczegóły poniżej) otrzymasz kupując wydanie BE Inspiration 1/2020 w cenie 39 PLN  19 PLN.

ZOBACZ SPIS TREŚCI I KUP>>>

kupując magazyn BE INSPIRATION 1/2020 otrzymujesz prawo do oglądania całego, wakacyjnego cyklu rozmów live ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

Wakacyjny cykl rozmów live ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

Środowy live  jest spotkaniem, które odbywa się w ramach wakacyjnego cyklu poświęconego aspektowi ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI w salonach i klinkach beauty.

Harmonogram tematów w ramach cyklu ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI:

LIPIEC:

08.07. – [rozmowa z managerem – case study] „Jak dziś rekrutować pracowników. Z doświadczeń managera”. – Katarzyna Czeladko, dyrektor spa & wellness Zdrojowa Hotels.

Nagranie może obejrzeć TU https://beinspiration.pl/10-pytan-rekrutacyjnych-ktore-pozwola-wybrac-dobrego-pracownika/

15.07. – [rozmowa z ekspertem] MISTRZ REKRUTACJI – ekspercki przepis na pozyskanie dobrego pracownika – Natalia Bogdan założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse.

Zobacz fragment rozmowy: https://beinspiration.pl/dlaczego-nie-moge-znalezc-dobrych-pracownikow/

22.07. – [rozmowa z managerem – case study] Onboarding, czyli jak dobrze przygotować pracownika do pracy i współpracy z zespołem – Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla

29.07. – [rozmowa z ekspertem] – Jak opracować plan orboardingu pracowników w salonie beauty – Rafał Pasenik, trener biznesu

SIERPIEŃ:

05.08. [rozmowa z managerem – case study] – Procedury i opisy stanowisk – jak je przygotować aby pracownik był samodzielny i dokładnie znał swoje obowiązki i kompetencje – Arleta Turkacz, p.o. dyrektora Hotelu Lidia

12.08. [rozmowa z ekspertem] – Od pierwszego telefonu do stałego klienta – sprawdzone procedury obsługi klienta – Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

19.08. [rozmowa z managerem – case study] – Najnowsze, sprawdzone rozwiązania w zarządzaniu pracownikami

26.08. [rozmowa z ekspertem] – Jak dziś skutecznie zarządzać pracownikami

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej