Dwa najczęstsze błędy recepcji

SPA

Nie bez powodu recepcję  często nazywa  się sercem salonu czy centrum dowodzenia. To od jej pracowników w znacznej mierze zależy czy klient umówi się na pierwszą wizytę. Dobitnie rzecz ujmując – zaniedbanie pierwszej linii kontaktu z klientem jest jak oddanie go wprost w ręce konkurencji.

Najwięcej uwagi i umiejętności wymaga od recepcjonisty rozmowa telefoniczna z klientem zainteresowanym pierwszą wizytą. O tym jakie dwa najczęstsze błędy w takich sytuacjach popełniają recepcjoniści zapytaliśmy Martę Fiłoń, trenera biznesu beauty.

Nagranie jest częścią zapisu rozmowy live z Martą Fiłoń “Od pierwszego telefonu do stałego klienta”, w którym ekspertka podaje krok po kroku pełną procedurę obsługi klienta, jak też zwraca uwagę na najważniejsze jej niuanse.

Rozmowa została przeprowadzona w ramach kursu online  “Zarządzanie pracownikami w salonie beauty”. Na kurs składa się pakiet 8 weblive’ów – rozmów z ekspertami i managerami obiektów beauty z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi. Do każdego weblive’u dołączony jest też prezent od eksperta – praktyczne narzędzie wspierające pracę managera.

Szczegóły na temat kursu online  “Zarządzanie pracownikami w salonie beauty” i jego harmonogram znajdziesz TU

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej