Największe wyzwania w zarządzaniu pracownikami. Case study z doświadczeń managera.

SPA

Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka Face & Body Institute Poczucie Piękna, to manager z prawdziwego zdarzenia. Zdecydowana w  działaniu, stawiająca swojemu zespołowi dobrze zdefiniowane cele rozwojowe i wyraźne granice. Dla pracowników jest empatycznym szefem nie tracąc przy tym autorytetu. Jednak nie zawsze tak było. 

Przez pierwsze lata prowadzenia własnego salonu  Magdalena pracowała po 14 godzin  dziennie. Sama wykonywała wszystkie możliwe prace , niejednokrotnie wyręczając w tym swój zespół.  Z pracownicami budowała relacje koleżeńskie, przez co nie miała autorytetu, a to uniemożliwiało rozwój biznesu.

Niby wszystko działało, ale do czasu, kiedy ogromne zmęczenie dało o sobie znać i Magda z dystansu spojrzała na swój biznes i błędy jakie popełniała.  W niespełna rok zmieniła niemalże całą swoją filozofię pracy.  Postawiła na rozwój kompetencji managerskich. Priorytetem stało się zarządzanie, delegowanie, motywowanie i kontrola wyników.  Dzięki tej zmianie dziś cieszy się nie tylko sprawnie działającym biznesem, samodzielnymi pracownikami, ale też większą ilością wolnego czasu.

Jak przeprowadzić takie zmiany? Jak budować zdrowe relacje z zespołem, wymagać, nagradzać i oceniać i być autorytetem?  

O tym  i o innych aspektach dobrego zarządzania pracownikami Magda Rycerz-Pal opowie w rozmowie z Mariuszem Nieściorem  już w najbliższą środę (19.08. o 20:30 ) w kolejnym  weblive’e – czyli szkoleniu online dla managerów. 

W rozmowie między innymi:

– czego i jak wymagać od pracowników; 

 
– jak rozliczać  i oceniać pracowników;
 
– kiedy wiadomo, że można pracownikowi podnieść poprzeczkę;
 
– sposób na komunikację, co robić żeby wiedzieć, co się dzieje w zespole;
 
– jak mądrze nagradzać i krytykować;
 
– jak nie wpaść w pułapkę “szefa koleżanki”, czyli jak i gdzie stawiać granice zespołowi
 

Weblive z Magdaleną Rycerz-Pal odbędzie się w ramach kursu online  „Zarządzanie pracownikami w salonie beauty”. Na kurs składa się pakiet 8 weblive’ów – rozmów z ekspertami i managerami obiektów beauty z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi. Do każdego weblive’u dołączony jest też prezent od eksperta – praktyczne narzędzie wspierające pracę managera.

Szczegóły na temat kursu online  „Zarządzanie pracownikami w salonie beauty” i jego harmonogram znajdziecie TU.

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej