MEGA PAKIET: "ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI"
MAGAZYN + KURS ONLINE
97 PLN
zamówisz magazyn BE INSPIRATION z dostawą kurierem oraz natychmiastowy dostęp do oglądania nagrań wideo z kursu oraz dostęp do oglądania kolejnych wideo na żywo
TU obierz za darmo dostęp do kursu jeżeli już kupiłaś magazyn
(info do Messengera)
Dowiesz się:
-
Jak przeprowadzić rekrutację, by wyłonić właściwego pracownika i później nie żałować
Porady od praktyków z branży beauty (np.jakie pytania zadawać) i gotowe rozwiązania od ekspertów.
-
Jak zaplanować zadania na pierwsze dni pracownika, czyli prawidłowy ONBOARDING
Naucz właściwych standardów pracy już od pierwszego momentu pracy w twoim salonie. Dzięki temu unikniesz błędów i nieporozumień.
-
Jak opracować obowiązki i procedury stanowiskowe
Dowiesz się jest konieczne w ustalaniu zakresu pracy dla poszczególnych stanowisk, by uniknąć później wymówek pracowników typu: "to nie należy do moich obowiązków"
-
Jak powinna wyglądać procedura obsługi klienta, by sprzedawać więcej zabiegów
Poznasz komunikaty, których twój zespół powinien używać w rozmowie telefonicznej z klientami, przy recepcji i w gabinecie. Wszystko po to, by podnieść jakość standardów pracy i zwiększyć obrót w salonie.
-
Jak zarządzać pracownikami: czego wymagać, jak nagradzać, motywować a czasem zwalniać
Poznaj doświadczenia praktyków, którzy musieli pożegnać się z pozoru z dobrymi pracownikami, by ruszyć z miejsca i wejść na wyższy poziom.
-
Jak wprowadzać zmianę w zespole, by zespół się nie buntował
Nowe obowiązki, nowe standardy pracy nowe stawki prowizyjne to często powód do buntu zespołu i oporu przed zmianami. Jak zachęcić pracowników do polubienia nowej rzeczywistości.
Co znajdziesz w pakiecie?
W magazynie BE Inspiration:
8 artykułów poświęconych najważniejszym aspektom budowania efektywnych zespołów pracowników
- jak przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną,
- jak przeprowadzić okresową ocenę pracownika,
- jak organizować spotkania z pracownikami – o czym i po co rozmawiać,
- jak nauczyć pracowników sprzedaży kosmetyków i zabiegów,
- co zrobić by pracownicy nie odchodzili,
- jak sobie poradzić z trudnym pracownikiem (np. pracownik, który generuje wysokie obroty, ale ma złe relacje z zespołem)
- jak zarządzać pokoleniem Z, jak dyscyplinować i wykorzystać jego potencjał
- jak dzięki mindfulness budować dobre relacje w zespole
Ponadto w wydaniu także:
- Kiedy i jak inwestować w nowe zabiegi i urządzenia, by nie przeinwestować
- Jak obliczyć marżę zabiegu
- Jak prowadzić stany magazynowe
- Jak monitorować opinie w sieci o twoim salonie i jak je wykorzystać
- Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych
- Jak wykorzystać Instastories dla budowania biznesu
- Jak założyć i rozwinąć profil salonu na Instagramie
- Jakie są najczęstsze błędy recepcji i jak ich uniknąć
- Sprawdzone metody na wiernego klienta
- felietony, case study, trendy w medycynie estetycznej i kosmetologii.
144 strony praktycznych porad biznesowych dla managerów klinik medycyny estetycznej, salonów beauty i spa
Kurs online ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI
pakiet 8 weblive’ów - rozmów z ekspertami i managerami obiektów beauty z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi.
Zobacz tematy poszczególnych weblive’ów i ich fragmenty:
[rozmowa z managerem] Jak dziś rekrutować pracowników – Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels
– ile trwa i jak przebiega proces rekrutacji?
– gdzie szukać pracowników?
– jak nie złapać się tylko na dobre pierwsze wrażenie?
– jakie sygnały świadczą o tym, że z pracownikiem będą problemy?
– jakie pytania zadawać na rozmowie i czego można oczekiwać?
UWAGA! Szkolenie jest bezpłatne. Obejrzyj całe szkolenie za darmo.
[rozmowa z ekspertem] Mistrz rekrutacji – ekspercki przepis na pozyskanie dobrego pracownika – Natalia Bogdan, założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse
– jak powinien przebiegać skuteczny proces rekrutacyjny,
– jakie są najczęstsze błędy rekrutacyjne i jak ich unikać,
– jak sprawdzić czy kandydat na pracownika posiada takie cechy, jak: empatia, zaangażowanie w pracę, umiejętność słuchania, itp.,
– co powoduje, że Twój salon czy klinika jest atrakcyjny dla potencjalnych pracowników,
– kiedy twoja ocena kandydata może być nietrafiona i jak temu zapobiec
BONUS: brief rekrutacyjny
[rozmowa z managerem] Onboarding, czyli jak dobrze przygotować pracownika do pracy. Z doświadczeń maganera – Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla
– jak wygląda proces wdrażania nowego pracownika w klinikach La Perla (szkolenia, procedury, itd.)
– jakie rozwiązania ma Kalina Ben Sira na to, aby nowy pracownik jak najszybciej osiągnął samodzielność i = dobrą efektywność
– jak przygotować plan zadań dla nowego pracownika
– jak opracować plan uczenia i sprawdzania pracownika
[rozmowa z ekspertem] Jak opracować plan onboardingu pracowników w salonie beauty – Rafał Pasenik, trener biznesu
– jak powinien wyglądać pierwszy dzień pracownika w pracy i jak ma się do niego przygotować salon/manager,
– o czym należy bezwzględnie poinformować pracownika pierwszego dnia jego pracy,
– od czego zacząć przygotowywanie planu onboardingu,
– ile powinien trwać proces onboardingu,
– jak sprawdzić, że pracownik jest już w pełni gotowy do samodzielnej pracy
BONUS: expose
[rozmowa z managerem – case study] Obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu beauty – Arleta Turkacz, p.o. dyrektora Hotelu Lidia
– jak ustalać zakres obowiązków dla terapeutki, kosmetolożki i recepcjonistki,
– kiedy, jak i w jakim celu uaktualniać zakresy obowiązków i procedury,
– jak ustalić hierarchię w zespole, aby uniknąć konfliktów,
– co w sytuacji, kiedy musimy zwiększyć pracownikowi zakres obowiązków,
– jak sprawdzać i egzekwować wykonywanie obowiązków i procedur
BONUS: procedura wprowadzenia pracownika
[rozmowa z ekspertem]
Od pierwszego telefonu do stałego klienta – sprawdzone procedury obsługi klienta – Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
– jak odbierać telefon, by klientka chciała się zapisać właśnie do Ciebie
– jak opowiadać o ofercie salonu, by później nie narzucać się z dodatkowymi ofertami
– jakie jedno słowo powiedziane przy zabiegu zwiększa szansę na zakup serii zabiegowych
– co powiedzieć po wizycie nawet, gdy klientka nic nie kupi, by otworzyć sobie szansę na kolejny raz
– jak zwiększyć szansę na powrót klientek
[rozmowa z managerem – case study] Największe wyzwania w zarządzaniu pracownikami. Case study z doświadczeń managera. – Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna.
– czego i jak wymagać od pracowników;
– jak rozliczać i oceniać pracowników;
– kiedy wiadomo, że można pracownikowi podnieść poprzeczkę;
– sposób na komunikację, co robić żeby wiedzieć, co się dzieje w zespole;
– jak mądrze nagradzać i krytykować;
– jak nie wpaść w pułapkę „szefa koleżanki”, czyli jak i gdzie stawiać granice zespołowi
BONUS DO POBRANIA: raport oceniający pracownika w pracy z klientem
[rozmowa z ekspertem] MANAGER Z AUTORYTETEM – jak rozmawiać z pracownikiem, aby osiągnąć cel – Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy
– czy autorytet można wypracować i jak to zrobić?
– jakie błędy popełniają managerowie chcąc uzyskać autorytet wśród pracowników?
– jak rozwiązywać trudne sytuacje z pracownikami
– jak przygotować zespół do zmian np. wprowadzenie nowych procedur
– dlaczego pracownicy pomimo wielokrotnego zwracania uwagi nie wykonują swoich zadań
– jak budować zaangażowanie pracownika
– jak poradzić z „gwiazdą w zespole”