MEGA PAKIET – ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

SPA

MEGA PAKIET: "ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI"

MAGAZYN + KURS ONLINE

97 PLN

zamówisz magazyn BE INSPIRATION z dostawą kurierem oraz natychmiastowy dostęp do oglądania nagrań wideo z kursu oraz dostęp do oglądania kolejnych wideo na żywo
TU obierz za darmo dostęp do kursu jeżeli już kupiłaś magazyn
(info do Messengera)

Dowiesz się:

  • Jak przeprowadzić rekrutację, by wyłonić właściwego pracownika i później nie żałować

    Porady od praktyków z branży beauty (np.jakie pytania zadawać) i gotowe rozwiązania od ekspertów.

  • Jak zaplanować zadania na pierwsze dni pracownika, czyli prawidłowy ONBOARDING

    Naucz właściwych standardów pracy już od pierwszego momentu pracy w twoim salonie. Dzięki temu unikniesz błędów i nieporozumień.

  • Jak opracować obowiązki i procedury stanowiskowe

    Dowiesz się jest konieczne w ustalaniu zakresu pracy dla poszczególnych stanowisk, by uniknąć później wymówek pracowników typu: "to nie należy do moich obowiązków"

  • Jak powinna wyglądać procedura obsługi klienta, by sprzedawać więcej zabiegów

    Poznasz komunikaty, których twój zespół powinien używać w rozmowie telefonicznej z klientami, przy recepcji i w gabinecie. Wszystko po to, by podnieść jakość standardów pracy i zwiększyć obrót w salonie.

  • Jak zarządzać pracownikami: czego wymagać, jak nagradzać, motywować a czasem zwalniać

    Poznaj doświadczenia praktyków, którzy musieli pożegnać się z pozoru z dobrymi pracownikami, by ruszyć z miejsca i wejść na wyższy poziom.

  • Jak wprowadzać zmianę w zespole, by zespół się nie buntował

    Nowe obowiązki, nowe standardy pracy nowe stawki prowizyjne to często powód do buntu zespołu i oporu przed zmianami. Jak zachęcić pracowników do polubienia nowej rzeczywistości.

Co znajdziesz w pakiecie?

W magazynie BE Inspiration:

8 artykułów poświęconych najważniejszym aspektom budowania efektywnych zespołów pracowników

- jak przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną,
- jak przeprowadzić okresową ocenę pracownika,
- jak organizować spotkania z pracownikami – o czym i po co rozmawiać,
- jak nauczyć pracowników sprzedaży kosmetyków i zabiegów,
- co zrobić by pracownicy nie odchodzili,
- jak sobie poradzić z trudnym pracownikiem (np. pracownik, który generuje wysokie obroty, ale ma złe relacje z zespołem)
- jak zarządzać pokoleniem Z, jak dyscyplinować i wykorzystać jego potencjał
- jak dzięki mindfulness budować dobre relacje w zespole

Ponadto w wydaniu także:

  • Kiedy i jak inwestować w nowe zabiegi i urządzenia, by nie przeinwestować
  • Jak obliczyć marżę zabiegu
  • Jak prowadzić stany magazynowe
  • Jak monitorować opinie w sieci o twoim salonie i jak je wykorzystać
  • Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych
  • Jak wykorzystać Instastories dla budowania biznesu
  • Jak założyć i rozwinąć profil salonu na Instagramie
  • Jakie są najczęstsze błędy recepcji i jak ich uniknąć
  • Sprawdzone metody na wiernego klienta
  • felietony, case study, trendy w medycynie estetycznej i kosmetologii.

144 strony praktycznych porad biznesowych dla managerów klinik medycyny estetycznej, salonów beauty i spa

Kurs online ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

pakiet 8 weblive’ów - rozmów z ekspertami i managerami obiektów beauty z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi.

Zobacz tematy poszczególnych weblive’ów i ich fragmenty:

[rozmowa z managerem] Jak dziś rekrutować pracowników – Katarzyna Czeladko, dyrektor spa&wellnes w Zdrojowa Hotels

–  ile trwa i jak przebiega proces rekrutacji?
– gdzie szukać pracowników?
– jak nie złapać się tylko na dobre pierwsze wrażenie?
– jakie sygnały świadczą o tym, że z pracownikiem będą problemy?
– jakie pytania zadawać na rozmowie i czego można oczekiwać?

UWAGA! Szkolenie jest bezpłatne. Obejrzyj całe szkolenie za darmo.

[rozmowa z ekspertem] Mistrz rekrutacji – ekspercki przepis na pozyskanie dobrego pracownika Natalia Bogdan, założycielka i prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse

jak powinien przebiegać skuteczny proces rekrutacyjny,
jakie są najczęstsze błędy rekrutacyjne i jak ich unikać,
jak sprawdzić czy kandydat na pracownika posiada takie cechy, jak: empatia, zaangażowanie w pracę, umiejętność słuchania, itp.,
co powoduje, że Twój salon czy klinika jest atrakcyjny dla potencjalnych pracowników,
kiedy twoja ocena kandydata może być nietrafiona i jak temu zapobiec

BONUS: brief rekrutacyjny

[rozmowa z managerem] Onboarding, czyli jak dobrze przygotować pracownika do pracy. Z doświadczeń maganera – Kalina Ben Sira, prezes sieci klinik La Perla

– jak wygląda proces wdrażania nowego pracownika w klinikach La Perla (szkolenia, procedury, itd.)
jakie rozwiązania ma Kalina Ben Sira na to, aby nowy pracownik jak najszybciej osiągnął samodzielność i = dobrą efektywność
jak przygotować plan zadań dla nowego pracownika
jak opracować plan uczenia i  sprawdzania pracownika

[rozmowa z ekspertem]  Jak opracować plan onboardingu pracowników w salonie beauty – Rafał Pasenik, trener biznesu

jak powinien wyglądać pierwszy dzień pracownika w pracy i jak ma się do niego przygotować salon/manager,
o czym należy bezwzględnie poinformować pracownika pierwszego dnia jego pracy,
od czego zacząć przygotowywanie planu onboardingu,
ile powinien trwać proces onboardingu,
jak sprawdzić, że pracownik jest już w pełni gotowy do samodzielnej pracy

BONUS: expose 

[rozmowa z managerem – case study] Obowiązki i procedury stanowiskowe dla pracowników salonu beauty – Arleta Turkacz, p.o. dyrektora Hotelu Lidia 

jak ustalać zakres obowiązków dla terapeutki, kosmetolożki i recepcjonistki,
kiedy, jak i w jakim celu uaktualniać  zakresy obowiązków i procedury,
jak ustalić hierarchię w zespole, aby uniknąć konfliktów,
co w sytuacji, kiedy musimy zwiększyć pracownikowi zakres obowiązków,
jak sprawdzać i egzekwować wykonywanie obowiązków i procedur

BONUS: procedura wprowadzenia pracownika

[rozmowa z ekspertem]

Od pierwszego telefonu do stałego klienta – sprawdzone procedury obsługi klienta – Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

– jak odbierać telefon, by klientka chciała się zapisać właśnie do Ciebie
– jak opowiadać o ofercie salonu, by później nie narzucać się z dodatkowymi ofertami
– jakie jedno słowo powiedziane przy zabiegu zwiększa szansę na zakup serii zabiegowych
– co powiedzieć po wizycie nawet, gdy klientka nic nie kupi, by otworzyć sobie szansę na kolejny raz
– jak zwiększyć szansę na powrót klientek

[rozmowa z managerem – case study] Największe wyzwania w zarządzaniu pracownikami. Case study z doświadczeń managera. – Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka i manager Face&Body Institute Poczucie Piękna. 

– czego i jak wymagać od pracowników;
– jak rozliczać i oceniać pracowników;
– kiedy wiadomo, że można pracownikowi podnieść poprzeczkę;
– sposób na komunikację, co robić żeby wiedzieć, co się dzieje w zespole;
– jak mądrze nagradzać i krytykować;
– jak nie wpaść w pułapkę „szefa koleżanki”, czyli jak i gdzie stawiać granice zespołowi

BONUS DO POBRANIA: raport oceniający pracownika w pracy z klientem 

[rozmowa z ekspertem] MANAGER Z AUTORYTETEM – jak rozmawiać z pracownikiem, aby osiągnąć cel – Adam Grzesik, przedsiębiorca, pomaga budować zyskowne firmy 

– czy autorytet można wypracować i jak to zrobić?

 – jakie błędy popełniają managerowie chcąc uzyskać autorytet wśród pracowników? 

– jak rozwiązywać trudne sytuacje z pracownikami 

– jak przygotować zespół do zmian np. wprowadzenie nowych procedur 

– dlaczego pracownicy pomimo wielokrotnego zwracania uwagi nie wykonują swoich zadań 

– jak budować zaangażowanie pracownika 

– jak poradzić z „gwiazdą w zespole”

Kup magazyn
i odbierz swój dostęp do kursu online ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

97 PLN

zamówisz magazyn BE INSPIRATION z dostawą kurierem oraz natychmiastowy dostęp do oglądania nagrań wideo z kursu oraz dostęp do oglądania kolejnych wideo na żywo
TU obierz za darmo dostęp do kursu jeżeli już kupiłaś magazyn
(info do Messengera)

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej