Wakacje dla salonów beauty wcale nie muszą być czasem osłabionego ruchu klientów. A jeżeli już tak ma być, to jakie rozwiązania wprowadzić aby zmaksymalizować zyski.
Swoją wiedzą i pomysłami w tym zakresie podzielą się zaproszeni goście:
– Beata Adamczyk, międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty
– Agata Wendzonka, właścicielka sieci salonów Kandara
– Magda Rycerz-Pal, właścicielka Face & Body Institute Poczucie Piękna
Zapytamy ich między innymi o to:
– jakie zabiegi promować w okresie wakacyjnym i dlaczego
– jakie pakiety sprzedają się najlepiej, jakie zabiegi warto łączyć
– jak i co proponować klientkom na lipiec i sierpień, czyli tajniki skutecznej promocji
– czy bony zabiegowe to dobry pomysł
– jak wykorzystać fakt, że klientki nie miały zaplanowanych zabiegów wiosną
Live wyłącznie dla posiadaczy BE Inspiration 1/2020 oraz osób, które mają ABONAMENT MANAGERSKI (zakupiły go lub miały aktywną prenumeratę BE Inspiration). Do końca czerwca można kupić go za 157zł. Od 1 lipca będzie w cenie 490zł. 💥 Wszystko o abonamencie managerskim: http://sklep.beautyinspiration.pl/…/345-abonament-managersk…
Kupując abonament dostajesz dostęp do nagrania Kongresu “Klinika Urody 2.0” oraz nagrania webinarów: “Prawne zabezpieczenia na wypadek wirusa w gabinecie” i “Poradnik samodzielnego filmowania dla salonów beauty”
Odbierz dostęp do webinaru TUTAJ>>>