Jak pracować na rekomendacje?

SPA

Jak dystrybutor urządzeń kosmetycznych może współpracować z wymagającym klientem/salonem? Jaką rolę może pełnić dystrybutor dla lepszej pracy salonu beauty? 

Dlaczego nie warto duplikować technologii w gabinecie? Dlaczego nie warto działać według reguły – „sprzedać i zapomnieć”? Własny salon dystrybutora jako sposób na lepsze zrozumienie potrzeb salonu.

Swoim doświadczeniem w powyższych tematach w rozmowie z Mariuszem Nieściorem, redaktorem naczelnym Beauty Inspiration, dzieli się Grzegorz Krystosiak, właściciel firmy BiNatural i salonów The Beauty Room by Binatural.

Zobacz też filmy o dystrybuowanym przez BiNatural japońskim urządzeniu – koncepcie odnowy komórkowej na poziomie mitochondrialnym>>>

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej