Nowe pokolenie pracowników wymaga nowego podejścia

SPA

Rekrutacja personelu to jedno z wielu wyzwań, z jakim borykają się menagerowie. Znalezienie odpowiednio wykwalifikowanych i zmotywowanych pracowników to połowa sukcesu. Równie ważny jest jednak proces wdrożenia nowej, w szczególności młodej osoby, do pracy w zespole.

Agata Wendzonka – właścicielka sieci salonów Kandara  

W Kandarze każdy specjalista, który dołącza do zespołu może liczyć nie tylko na koleżeńską atmosferę panującą wśród naszych pracowników, lecz także na szkolenia wprowadzające. Chodzi z jednej strony o to, by pracownik jak najszybciej mógł zaaklimatyzować się w nowym środowisku, z drugiej – by pozna firmę, nasze procedury i standardy oraz dokładny zakres swoich obowiązków oraz oczekiwań.

Stawiamy na ludzi młodych, ale z doświadczeniem. Dajemy im możliwość realnego wpływu na politykę i strategię naszej firmy. Staramy się wsłuchiwać w ich głos. Nie ma nic gorszego niż tzw. kapitanizm. Dlatego w Kandarze każdy ma możliwość wyrażenia swojej opinii, zgłoszenia i poprowadzenia autorskiego projektu czy wyrażenia konstruktywnej krytyki. To podejście owocuje stałym podnoszeniem jakości naszych usług oraz zaangażowaniem i satysfakcją całego zespołu.

Oczywiście w każdym przypadku podstawą jest komunikacja i wzajemne zrozumienie. Obecnie na rynku pracy mamy do czynienia z co najmniej trzema pokoleniami pracowników, określanych jako pokolenie X,Y i Z. Każde z nich reprezentuje nieco inny system wartości i odmienne oczekiwania względem pracy. Nowoczesna firma powinna rozumieć zmiany socjologiczne zachodzące na rynku pracy i na bieżąco dostosowywać się do nich. W Kandarze wierzymy, że nie ma satysfakcji klienta bez satysfakcji pracownika. Dlatego mocno angażujemy się w budowanie silnego poczucia wspólnej misji i wartości, co pomaga nam również we wzajemnym zrozumieniu.

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej