Marketing na święta

SPA

Jak przygotować efektywną promocję świąteczną?

Czy w tym roku wystarczy postawić przy recepcji elegancki napis “zachęcamy do zakupu voucherów prezentowych”?

Okres Świąt Bożego Narodzenia to jedyny okres w roku, kiedy twoi klienci kupują prezenty bliskim, przyjaciołom i sobie.

Jeżeli chcesz wykorzystać tą szansę na 100% – zachęcamy do zainspirowania się wiedzą zawartą w nagraniu szkolenia Marty Fiłoń, trenera biznesu spa&beauty.

“Jak przygotować promocję świąteczną”

– szkolenie dostępne do oglądania online lub w wersji DVD, bądź audio na płycie CD

– czas: 99 minut

– cena: od 49 PLN

 

1. Plan marketingowy na przygotowanie promocji świątecznej
2. Narzędzia marketingowe

– przygotowanie strony internetowej do sprzedaży świątecznej
– materiały informacyjne w salonie/spa zachęcające do zakupu
– zachęty do powrotu klientów w styczniu i lutym
– przyciąganie klientów z polecenia – „prezent dla przyjaciela”
– współpraca z innymi firmami w celu zwiększenia ilości nowych klientów
– wykorzystanie Facebooka do promowania pakietów świątecznych
– nowe narzędzie internetowe do pozyskiwania klientów
– przygotowanie salonu na promocję świąteczną

 3. Promowanie voucherów prezentowych

– zasady przygotowania pakietów prezentowych
– pomysły na zwiększenie sprzedaży i zwiększenie kwot prezentów
– co powinny zawierać pakiety prezentowe
– jak promować vouchery/pakiety podarunkowe

 4. Świąteczne pomysły i wskazówki na większą sprzedaż detalu

 

 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej