Jak wykorzystać czas epidemii i z przytupem wrócić do biznesu

SPA
Najprawdopodobniej siedzisz teraz w domu i zamartwiasz się tym, co będzie jeżeli epidemia tak szybko się nie skończy. Co z moim biznesem? Jak długo wytrwam bez bieżących dochodów? Co mam zrobić z pracownikami? Kiedy będę mogła ponownie otworzyć salon czy klinikę? To pewnie tylko część z pytań, od których nie możesz się dziś uwolnić.
Póki nie ma na nie konkretnych odpowiedzi, to zamartwianie się zupełnie nie ma sensu. Jedno jest pewne, wcześniej czy później epidemia minie. Więc zamiast się pogrążać się w ponurych wizjach, proponujemy abyś czas przymusowego przestoju w pracy wykorzystała na edukację. Czy jeszcze niedawno nie twierdziłaś, że chętnie podszkoliłabyś się w social mediach czy usprawniła swoje relacje z pracownikami i nauczyła prowadzenia budżetu? Teraz w końcu masz na to czas. Możesz go dobrze wykorzystać. Przygotować swój biznes do ponownego działania, pewnie w znacznie trudniejszych niż dotychczas warunkach.
Mariusz Nieścior
redaktor naczelny
BE INSPIRATION
 
Wiemy jak dotychczas wyglądała Twoja praca i jakie masz problemy
– Czy jeszcze do niedawna miałaś tylu klientów, że nie starczało Ci czasu na to, żeby poszerzyć swoją wiedzę  z zakresu zarządzania?
– Czy już od dawna powtarzałaś sobie, że musisz być bardziej aktywna w social mediach, bo tam są Twoi klienci, ale odkładałaś to na później?
– Czy chciałabyś poznać najnowsze i skuteczne rozwiązania na budowanie relacji z Twoimi klientami, a przez to zwiększać ich lojalność?
– Czy chciałabyś uspokoić rozedrgane emocje wiedząc, że zrobiłaś wszystko, żeby z nowymi pomysłami wrócić do pracy?
 
 
Mamy solidne fundamenty w biznesie beauty, na nich budujemy rozwiązania
– Od 10 lat specjalizujemy się w treściach i rozwiązaniach, które pomagają managerom salonów beauty, klinik medycyny estetycznej i spa prowadzić biznes.
– Na co dzień jesteśmy blisko Ciebie, rozmawiamy o Twoich potrzebach i problemach. W odpowiedzi na nie przygotowujemy rozwiązania.
– Czerpiemy wiedzę od najlepszych ekspertów praktyków, managerów beauty, którzy odnieśli sukces. Współpracują z nami najlepsi.
– Opisujemy rozwiązania biznesowe na przykładzie sukcesów konkretnych obiektów beauty.
– Jesteśmy jedynym w kraju wydawnictwem specjalizującym się w dostarczaniu rozwiązań biznesowych (poprzez czasopismo, portal, szkolenia i konferencję) dla managerów obiektów beauty, medycyny estetycznej i spa.
 
 
 
Jak możesz zmienić Swój biznes dzięki naszym treściom
– Jak zmieniłby się  Twój biznes gdybyś nauczył się skuteczne zarządzać zespołem, budowania relacji z każdym z pracowników i wdrożył sprawdzony system motywacji
– Jaki wpływ na Twój kalendarz zabiegowy będzie miał fakt, że będziesz w sposób angażujący prowadził swoje profile na social mediach
– Czy będziesz spokojniejszy, kiedy będziesz miał świadomość, że masz wiedzę i narzędzia do tego, aby poradzić sobie z każdą zmianą rynkową czy kryzysem
– Jak zmieni się Twój biznes, kiedy będziesz umiał prowadzić budżet salonu i w oparciu o niego zarządzać finansami, a jak trzeba to także oszczędnościami
– Jak myślisz: jak zmieniłby się Twój biznes i twoje samopoczucie gdybyś wiedział jak przeprowadzić skuteczną kampanię pozyskiwania nowych klientów
Najnowsze, a pierwsze pod nowym tytułem i w nowej formule tematycznej wydanie
BE INSPIRATION 1/2020 na rynku już 27 marca.
Z tej okazji mamy dla Ciebie MEGA ofertę specjalną.
 
Przeczytaj kilka poniższych zdań, które pozwolą Ci podjąć dobrą decyzję.

BE INSPIRATION to 144 strony tylko i wyłącznie ze specjalistyczną wiedzą poradnikową jak prowadzić biznes usług medycyny estetycznej, beauty i spa.

To pierwsze i jedyne w naszym kraju “czasopismo-książka” z treściami wyłącznie dla managerów, gdzie znajdziesz  porady z zakresu zarządzania, rentowności, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, social media, przepisów i regulacji prawnych, trendów rynkowych i przykładów (case studies) sprawdzonych rozwiązań biznesowych.
Zobacz, czego między innymi możesz się dowiedzieć i nauczyć z najnowszego wydania BE INSPIRATION:

– Jak obliczyć marżę zabiegu by przyniosła oczekiwany zysk, a jednocześnie nie odstraszyła klientów?
– Kiedy i jak inwestować w nowe zabiegi i urządzenia, by nie przeinwestować? Jak poznać kiedy przyszedł czas na zakup nowych rozwiązań?
– Stany magazynowe – jak je prowadzić. Kto się powinien tym zajmować. Co rodzi największe trudności, etc.
– 5 prawdziwych powodów, dla których warto robić comiesięczne promocje w Twoim salonie. Kto tak naprawdę korzysta z promocji. Dlaczego i jak je tworzyć.
– Jak pozyskiwać opinie klientów o usługach i wykorzystywać je dla zwiększania jakości obsługi i promocji salonu.
– Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, żeby rozpoznać predyspozycje osobowościowe kandydata na dane stanowisko.
– Jak przeprowadzić okresową ocenę pracownika. Na jakich kryteriach się oprzeć i czego wymagać?
– Jak nauczyć pracowników sprzedaży. Czyli co zrobić, by zespół zaszczepił w sobie chęć i obowiązek mówienia klientkom o prawidłowej pielęgnacji domowej.
– Co zrobić, żeby zapobiec rotacji pracowników i spontanicznym odejściom z pracy.
– Jak zarządzać pokoleniem Z. Jak dyscyplinować i wykorzystać potencjał.
– Jak prowadzić z sukcesami profil salonu na Instagramie.
– Jak wykorzystać Instastories dla promocji Twoich usług.
– Wierny klient – jak sprawić by nie chciał od nas odejść

Pobierz ZA DARMO próbkę magazynu>>>
I jak, podoba Ci się? Myślisz, że te treści mogą Ci pomóc w prowadzeniu Twojego biznesu, ale też w obecnej sytuacji? Jeżeli tak, to rozważ naszą propozycję specjalną z okazji pierwszego wydania w nowej, udoskonalonej formule i pod nową nazwą.
Z okazji premiery mamy świetną ofertę na zakup pierwszego wydania:

Pierwsze wydanie BE INSPIRATION 1/2020
TYLKO 19zł (zamiast 39 zł)
Tylko ten jeden raz MEGA atrakcyjna cena
SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY OFERTY>>>

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej