Prowizja od sprzedaży kosmetyków – jaki system wybrać?

SPA

Sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji domowej to dla salonów i klinik bardzo istotna część zyskowności biznesu. Szacuje się, że średnio powinna stanowić około 30% całego przychodu. W zależności od specyfiki miejsca może ona stanowić znacznie więcej. 

Kluczowe dla utrzymania wysokiej sprzedaży kosmetyków jest system motywacyjny dla kosmetologów polecających kosmetyki klientom. Tu najpowszechniejszym a zarazem najskuteczniejszym rozwiązaniem jest prowizja od sprzedaży.

Zobacz , co o najpowszechniejszych systemach prowizji mówi Adam Grzesik, ekspert do spraw budżetu i finansów, przedsiębiorca, właściciel salonu beauty Piękne Ciało w Opolu. 

 

Nagranie pochodzi ze szkolenia online BE Inspiration Jak obliczać wynagrodzenia dla pracowników”. Szkolenie to dostępne jest w ramach kursu online “RENTOWNOŚĆ I FINANSE”  zawierającego między innymi osiem szkoleń online o następującej tematyce: 

– Jak zapanować nad finansami salonu. Wstęp do rentowności.

 – Jak obliczać cenę zabiegu. Oferta, na której będziesz zarabiać.

– Jak zarządzać kosztami salonu

– Jak obliczać wynagrodzenie dla pracowników

– Jak zwiększyć zyskowność przez aktywne zarządzanie kosztami i przychodami?

– [case study z doświadczeń managera] „Poważne pieniądze pojawiły się dopiero, kiedy nauczyłam się zarządzać finansami.”

– Jak mądrze rozwijać swój biznes, kiedy i jak inwestować w nowe produkty i technologie

– Jak płacić mniejsze podatki. Praktyczne rozwiązania kreatywnej księgowej. 

 

Szczegółowe informacje o kursach BE Inspiration znajdziesz  – TU 

Więcej wiedzy od Adama Grzesika, znajdziesz natomiast na dwóch stronach: 

szkolenia stacjonarne 

szkolenia online 

 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej