Sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji domowej to dla salonów i klinik bardzo istotna część zyskowności biznesu. Szacuje się, że średnio powinna stanowić około 30% całego przychodu. W zależności od specyfiki miejsca może ona stanowić znacznie więcej.
Kluczowe dla utrzymania wysokiej sprzedaży kosmetyków jest system motywacyjny dla kosmetologów polecających kosmetyki klientom. Tu najpowszechniejszym a zarazem najskuteczniejszym rozwiązaniem jest prowizja od sprzedaży.
Zobacz , co o najpowszechniejszych systemach prowizji mówi Adam Grzesik, ekspert do spraw budżetu i finansów, przedsiębiorca, właściciel salonu beauty Piękne Ciało w Opolu.
Nagranie pochodzi ze szkolenia online BE Inspiration “Jak obliczać wynagrodzenia dla pracowników”. Szkolenie to dostępne jest w ramach kursu online “RENTOWNOŚĆ I FINANSE” zawierającego między innymi osiem szkoleń online o następującej tematyce:
– Jak zapanować nad finansami salonu. Wstęp do rentowności.
– Jak obliczać cenę zabiegu. Oferta, na której będziesz zarabiać.
– Jak zarządzać kosztami salonu
– Jak obliczać wynagrodzenie dla pracowników
– Jak zwiększyć zyskowność przez aktywne zarządzanie kosztami i przychodami?
– [case study z doświadczeń managera] „Poważne pieniądze pojawiły się dopiero, kiedy nauczyłam się zarządzać finansami.”
– Jak mądrze rozwijać swój biznes, kiedy i jak inwestować w nowe produkty i technologie
– Jak płacić mniejsze podatki. Praktyczne rozwiązania kreatywnej księgowej.
Szczegółowe informacje o kursach BE Inspiration znajdziesz – TU
Więcej wiedzy od Adama Grzesika, znajdziesz natomiast na dwóch stronach: