Praktycznie, w punkt i na czasie – relacja z 6 Konferencji Lider Biznesu Beauty

SPA

Blisko 360 managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej wzięło udział w szóstej już Konferencji Lider Biznesu Beauty. Tematem wiodącym tegorocznej edycji było – zarządzanie, motywowanie, budżetowanie. Wydarzenie miało miejsce w dniach 28-29 maja w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Tematyka tegorocznej konferencji skupiona głównie na aspekt zarządzania pracownikami, ich motywowaniu, wynagradzaniu powstała w odpowiedzi na najbardziej palące potrzeby osób zarządzających obiektami. Potrzeby te jeszcze bardziej uwypukliła sytuacja tzw. rynku pracownika. To, że jest to temat bardzo na czasie najlepiej potwierdza duża frekwencja.

Pierwszy dzień konferencji to 9 prelekcji rynkowych ekspertów, z których każda była odpowiedzią na najbardziej palący problem z zakresu zarządzania pracownikami. I tak uczestnicy konferencji mogli się dowiedzieć:

– jak prowadzić rekrutację, żeby później nie zwalniać (Natalia Bogdan)

– jak dobrze wprowadzić nowego pracownika do zespołu (Kalina Ben Sira)

– jak nauczyć swój zespół sprzedawać (Marta Fiłoń)

– co zrobić, żeby pracownik wykonywał swoje zadania (Andrzej Burzyński)

– Jak motywować zespół do wspólnej pracy (Robert Zych)

– Jak dobrze przygotować się do zatrudniania od strony prawnej (Monika Matyjasik)

– Jak ustalać wynagrodzenia pracownikom (Adam Grzesik)

– Jak budować zespoły marzeń (Agnieszka Feifer)

Gościem specjalnym konferencji był Wojciech Modest Amaro, najbardziej znany polski kucharz i restaurator, zdobywca pierwszej w Polsce gwiazdki Michelin. W rozmowie z Mariuszem Nieściorem, redaktorem naczelnym Beauty Inspiration powiedział o swoim podejściu do zarządzania pracownikami, o tym jak stawia na ich rozwój i jak wspólnie pracuje nad osiąganiem najwyższych celów.

Tegoroczna edycja po raz kolejny okazała się sukcesem. Uczestnicy konferencji wielokrotnie podkreślali wysoki poziom merytoryczny prelekcji, trafność doboru tematów jak też prelegentów.

Zobacz zdjęcia z pierwszego dnia konferencji:
Zobacz relację z konferencji i opinie jej uczestników:

Pierwszy dzień konferencji zakończyła wieczorna uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Inspiracje Roku 2018 Beauty Inspiration. Relację z tej uroczystości możesz przeczytać i obejrzeć TU.

Drugi dzień konferencji to nowości. W odróżnieniu od poprzednich edycji, kiedy to poświęcony był on dyskusji managerów i wymianie doświadczeń, tym razem wypełnił go program bardziej praktyczny –  cztery warsztaty tematyczne.

Pierwszą część programu dnia prowadzący warsztaty „walczyli” o pozyskanie jak największej liczby uczestników do swojej grupy.   Na scenie odpowiadali na pytania prowadzącego konferencję Mariusz Nieściora, redaktora naczelnego Beauty Inspiration jak też uczestników. Następnie managerowie wybrawszy najbardziej interesujący ich temat, co ze względu na atrakcyjność wszystkich, nie było łatwe podzielili się na cztery grupy, w których odbyły się praktyczne warsztaty. Poświęcone one były następującym zagadnieniom:

  1. Jak pozyskiwać klientów poprzez Facebooka – Daniel Bossy
  2. Jak ułożyć procedurę sprzedaży – Marta Fiłoń
  3. Jak pracować z budżetem salonu – Adam Grzesik
  4. Jak przygotować ofertę zabiegową – Beata Adamczyk
Zobacz zdjęcia z drugiego, warsztatowego dnia konferencji:
Dziękujemy wszystkim uczestnikom konferencji i partnerom. Zapraszamy na kolejną 7. edycję Konferencji Lider Biznesu Beauty  – 27-28 maja 2019.
Partnerzy konferencji:

Jeżeli nie byłeś na konferencji, a jesteś zainteresowany jej tematyką możesz to nadrobić. W odpowiedzi na liczne zapytania przygotowaliśmy pakiet konferencyjny – nagrania z poszczególnych wykładów + książka. Zobacz szczegóły>>>

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej