NOWE WYDANIE BEAUTY INSPIRATION 3/2018

SPA
TEMAT WYDANIA: ZARZĄDZANIE – MOTYWOWANIE – BUDŻETOWANIE

 

KUP MAGAZYN>>>
ZAMÓW PRENUMERATĘ>>>

 

BIZNES

Trudna sztuka wyboru pracownika. Wywiad z Natalią Bogdan, właścicielką międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Jobhouse

Rekrutacja i przyjęcie nowego pracownika do zespołu zawsze wiąże się z obawami czy na pewno jest on tą osobą, której szukamy. Tym bardziej, że obecny rynek pracownika sprawia, że trudno jest o dobrego fachowca. Nie jest to jednak niemożliwe. Natalia Bogdan, właścicielka międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Jobhouse podpowiada, jak i gdzie szukać ludzi do pracy w branży beauty oraz jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną i na co najbardziej zwracać uwagę.

 

Onboarding – jak robić to mądrze? Wywiad z Kaliną Ben Sira, właścicielką sieci Klinik La Perla

Onboarding jest procesem polegającym na wprowadzeniu nowego pracownika do zespołu w taki sposób, aby osiągnął on w szybkim czasie wysoki poziom efektywności i jednocześnie czuł się dobrze w nowym miejscu. Aby osiągnąć sukces, proces ten musi być stabilny, wcześniej dokładnie opisany i przestrzegany. O tym, co jest najważniejsze w poszczególnych etapach onboardingu i jakie korzyści może przynieść firmie dobrze skonstruowany model zatrudnienia opowiada Kalina Ben Sira, właścicielka sieci Klinik La Perla.

 

Typy osobowości a egzekwowanie obowiązków. Wywiad z Andrzejem Burzyńskim, konsultantem biznesowym

Zatrudniając ludzi, gromadzimy w jednym miejscu różne typy osobowości. Odpowiednie rozeznanie oraz podejście do poszczególnych osób z personelu może sprawić, że będą oni wykonywali powierzone im obowiązki zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Co zrobić, żeby pracownik robił to, za co otrzymuje wypłatę, opowiada nam Andrzej Burzyński, konsultant biznesowy.

 

Psychologia szefa. Jak motywować zespół do wspólnej pracy? Wywiad z Robertem Zychem, coachem, trenerem biznesu

Jaka jest rola szefa w zespole? W jaki sposób mądrze zarządzać ludźmi, aby osiągali oni najlepsze efekty i aby w salonie beauty panowała dobra atmosfera, która przekłada się na jakość obsługi? Jakie są sposoby na radzenie sobie z trudnymi pracownikami i sytuacjami oraz jak zwalniać osoby, z którymi musimy z jakichś powodów zakończyć współpracę? Na te nurtujące niemal wszystkich liderów pytania odpowiada Robert Zych, coach i trener biznesu.

 

Jak uczyć swój zespół sprzedaży? Rozmowa z Martą Fiłoń, trenerem biznesu spa i beauty

Co zrobić, aby pracownicy sprzedawali więcej i bardziej angażowali się w działalność gabinetu beauty? Jak wdrażać skuteczne strategie sprzedaży? O najczęstszych błędach managerów, a także o tym w jaki sposób nauczyć się skutecznie motywować zespół do pracy i gdzie otrzymać wsparcie, opowiada Marta Fiłoń, trener biznesu spa i beauty.

 

Marzenia pracownika wpływają na zarobki. Wywiad z Adamem Grzesikiem, uczącym jak zarabiać w biznesie i prowadzić zyskowne firmy

Jak ustalać wynagrodzenie pracownika? Ile mu płacić i za co? Jak motywować go do lepszej pracy oraz dlaczego warto znać jego pasje, zainteresowania, marzenia, plany? Adam Grzesik, który uczy jak prowadzić zyskowne firmy, opowiada o tym, w jaki sposób mądry system wynagrodzeń może stać się czynnikiem wpływającym na rozwój biznesu salonu beauty.

 

Prawne aspekty zatrudniania i wzajemnej współpracy, czyli jak zabezpieczyć swój biznes. Rozmowa z prawnikiem Moniką Matyjasik-Staszewską

W jaki sposób zawrzeć umowę z pracownikiem? Na jakie kwestie zwracać uwagę i jaka forma zatrudnienia jest najlepsza w przypadku branży beauty? Na te i inne pytania związane z prawnymi aspektami zatrudniania opowiada prawnik, Monika Matyjasik-Staszewska.

 

Dream team w gabinecie. Rozmowa z Agnieszką Feifer, właścicielką salonu NEWLOOK’s lnstitute

Funkcjonowanie gabinetu urody polega na indywidualnej pracy każdego członka zespołu. Chcąc, aby funkcjonował on dobrze, potrzebna jest jednak ścisła współpraca osób zatrudnionych. Jeśli pracownicy czują, że są integralną częścią całości, to przekłada się to na jakość obsługi klienta. W jaki sposób zbudować zespół marzeń i od czego warto zacząć, opowiada Agnieszka Feifer, właścicielka salonu NEWLOOK’s Institute

 

RODO w gabinecie beauty – jakie zmiany trzeba wdrożyć?

25 maja wchodzi w życie RODO. Jakie obowiązki nakładają na właścicieli gabinetów beauty nowe przepisy o ochronie danych osobowych? Czy RODO obowiązuje każdy, nawet najmniejszy gabinet? Jak się przygotować do zmian w prawie?

 

Na wszystko trzeba mieć pomysł, czyli o marketingu salonu w Internecie. Wywiad z Anną Wydrą-Nazimek, kosmetologiem, specjalistką ds. marketingu w branży beauty

Jakich kanałów komunikacji internetowej powinien używać salon w celu pozyskania klienta i budowania z nim relacji? Jak je dobierać? W co inwestować, a co można zrobić bezkosztowo? I czy w komunikacji z klientem salonu w internecie warto wejść w rolę „dziewczyny z sąsiedztwa”? O tym rozmawiamy z Anną Wydrą-Nazimek, autorką bloga GabinetodZaplecza.pl, kosmetologiem, specjalistką do spraw marketingu w branży beauty.

 

WYWIAD Z MANAGEREM

Szukam w ludziach pasji – wywiad z Wojciechem Modestem Amaro, najbardziej znanym w świecie polskim kucharzem i restauratorem

Sukces w gastronomii, podobnie jak w gabinecie beauty, zależy od całego zespołu. Wojciech Modest Amaro, właściciel restauracji Atelier Amaro kilkakrotnie nagradzanej najważniejszym wyróżnieniem — gwiazdkami Michelin, opowiada o tym, w jaki sposób dobiera załogę, aby wspólnie osiągać sukcesy.

 

MEDYCYNA ESTETYCZNA

Genetyka w służbie piękna i zdrowia

Badania genetyczne potrafią dziś precyzyjnie określić, co odpowiada za starzenie się skóry konkretnej osoby czy za problemy z wagą i zdrowiem. Na ich podstawie coraz częściej układa się spersonalizowane diety i kuracje kosmetyczne. Można przypuszczać, że w niedługim czasie wkroczą do gabinetów i klinik beauty, aby wspomagać kosmetologów w walce o piękno i młody wygląd.

 

Powikłania po kwasie hialuronowym

Powikłania po kwasie hialuronowym nie są rzadkością, mimo że teoretycznie preparat jest materiałem biozgodnym, więc bezpiecznym, a sam zabieg dość prosty w wykonaniu. Reakcja alergiczna, zakażenie, ropień, martwica skóry lub utrata wzroku to zagrożenia, które mogą wynikać z tego, że HA jest złej jakości, pacjent został błędnie zakwalifikowany lub zabieg był nieprawidłowo wykonany.

 

Wykorzystanie HIFU w zabiegach łączonych

W przypadku procedur medycyny estetycznej indywidualne podejście do potrzeb pacjenta stało się złotym standardem, zaś łączone techniki zabiegowe zyskują z każdym rokiem coraz większą popularność. Dzięki temu możemy zapewnić pacjentom przede wszystkim kompleksową opiekę i lepsze efekty końcowe, aby mogli oni dłużej cieszyć się zdrowym i młodym wyglądem.

 

Laserowe usuwanie tatuażu

Zaawansowane technologie używane w najnowocześniejszych laserach są w stanie poradzić sobie z tak trudnymi do usunięcia zmianami na skórze, jak tatuaże. Osoby wykonujące zabieg muszą być dokładnie przeszkolone, aby skuteczność zabiegu była zadawalająca.

 

Zajrzeć pod skórę – obrazowanie ultrasonograficzne w medycynie estetycznej

Na rynkach rozwiniętych ultrasonografi a wysokiej częstotliwości to standard w obrazowaniu skory. Pozwala na perfekcyjną diagnostykę, zwiększa bezpieczeństwo zabiegów oraz obrazuje ich efekty.

 

Osocze bogatopłytkowe – kompendium wiedzy

Popularność zabiegu z wykorzystaniem osocza bogatypłytkowego nie słabnie od lat, a pacjenci doceniają jego możliwości nawet po zestawieniu tej metody z innymi nowościami, jakie oferuje medycyna estetyczna.

 

Sztuka w instytucie medycyny estetycznej Rozmowa z Agnieszką Kośnik-Zając, właścicielką Instytutu Babiam

Wydawać by się mogło, że nie da się połączyć kliniki, w której dba się o urodę pacjentów z malarstwem. Choć są to dziedziny, które łączy szeroko pojęta estetyka, to trudno sobie wyobrazić je razem w jednym miejscu. Agnieszka Kośnik-Zając opowiada w jaki sposób udało jej się doprowadzić do skutku przedsięwzięcie, o którym marzyła od momentu otwarcia swojej pierwszej kliniki.

 

KOSMETOLOGIA

Kosmetyki anti-pollution – ochronna tarcza przed smogiem

Smog od pewnego czasu jest realnym problemem wpływającym na nasze zdrowie, samopoczucie, ale także poważnie zagrażającym stanowi naszej skóry. Substancje aktywne zawarte w kosmetykach anti-polution mają zadanie zwalczać różnorodne niedoskonałości wywołane tym zjawiskiem.

 

Propozycje najlepszych kosmetyków anti-pollution. Zestawienie propozycji producentów i dystrybutorów kosmetyków

Smog i zanieczyszczenie środowiska niekorzystnie wpływają nie tylko na nasze organizmy, ale także na stan skóry. Najlepsi producenci profesjonalnych kosmetyków nie pozostają obojętni i do walki z wrogiem wyciągają skuteczną broń – preparaty anti-pollution. Zwróciliśmy się do nich o wskazanie ich zdaniem najlepszych produktów, które mają radzić sobie z popularnymi problemami skóry mieszkańców dużych miast. Oto ich propozycje.

 

Nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Rozmowa z Magdaleną Komasińską, prezesem zarządu Mezoderm, założycielką marki MezoPharma

Siedem lat temu podjęła decyzję o założeniu własnej firmy i stworzeniu marki kosmetycznej, która dziś rozpoznawalna jest nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Dziś prowadzi biznes, który poza sprzedażą, stawia na edukację i ma na swoim koncie trzy mocne marki. Magdalena Komasińska, prezes zarządu Mezoderm i założycielka marki MezoPharma, opowiada nam o swoim sposobie na sukces i zapowiada kolejne wielkie przedsięwzięcia.

 

Jak przygotować skórę twoich klientek na lato?

Lato i związane z nim urlopy w ciepłych krajach mogą działać na skórę wyjątkowo inwazyjnie, powodując nieodwracalne zmiany. Wiosna to idealny moment, aby zaangażować klientów w kompleksowe i skuteczne przygotowanie jej przed okresem wakacyjnym.

 

SPA&WELLNESS

Facemodeling – naturalna metoda wielotkankowej odnowy biologicznej twarzy

Jest to wielopłaszczyznowa multiterapia, która pomaga przywrócić młody i zdrowy wygląd twarzy, zapobiegając jej biomechanicznemu starzeniu. Wpływa przy tym na harmonię i witalność całego organizmu. Poprzez uwolnienie napięć i blokad mięśniowych uzyskujemy poprawę całej bioestetyki oraz postawy ciała, co ma znaczący wpływ na ogólne polepszenie kondycji najgłębiej położonych tkanek.

 

KUP MAGAZYN>>>
ZAMÓW PRENUMERATĘ>>>

 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej