JAK SOBIE RADZIĆ Z TRUDNYM KLIENTEM I REKLAMACJAMI

SPA

Reklamacje i trudny klient.  To najtrudniejsze i najmniej lubiane momenty kontaktu z klientem, ale niestety wpisane w specyfikę wszystkich usług. Niezależnie od tego, jak wysoki poziom usług oferujesz, musisz być na nie przygotowana. Zobacz w jaki sposób możesz jeszcze lepiej przygotować swój zespół na trudne rozmowy i sytuacje. 

 

Zazwyczaj szkolenia z zakresu obsługi trudnego klienta i reklamacji skupiają się  wokół procedur postępowania w takich „awaryjnych” sytuacjach. Sprowadzają się do technik i zwrotów, czyli co powiedzieć i jak zareagować w konkretnych przypadkach. 

Jednak w zestawieniu z całą gamą emocji klientów, z którą muszą się mierzyć pracownicy, te procedury wydają się niezbyt wystarczające. Aby skutecznie porozumieć się z klientem i nie dać się wciągnąć w jego stan emocjonalnych trzeba mieć świadomość emocji klienta i własnych oraz wiedzieć, jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. 

O tym, jak wykorzystać świadomość emocji swoich i emocji klienta do rozwiązywania trudnych z  Moniką Witkowską, trenerką mindfulness i compassion, providerką TRE i coachem rozmawiał Mariusz Nieścior. 

Z nagrania dowiesz się:  

– dlaczego w pracy z emocjami klienta ważna jest świadomość siebie i jak ją osiągnąć, 

– jak wykorzystać świadomość emocji swoich i emocji klienta do rozwiązywania trudnych sytuacji,

– jak wyznaczać własne granice, tak aby nie urazić klienta,  

– rozwiązania, dzięki którym nie dasz się wciągnąć w emocje klienta, a przez to będziesz w stanie nawiązać z nim lepszą komunikację,

– na czym polega działanie komunikatu „ja” – kiedy i w jakim celu go stosować, 

10 zasad pracy z trudnym klientem 

Możesz też pobrać PDF z 10 zasadami pracy z trudnym klientem: 

POBIERAM >>

 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej