Jak motywować pracownika do rozwoju i osiągania lepszych wyników?

SPA

Pracownik dbający o swój rozwój i zdeterminowany na wynik, to oczywiście skarb dla każdego managera. Niestety pozyskanie takiej  osoby jest jak wygrana na loterii – zdarza się niezwykle rzadko. A nawet jak już się zdarzy, to bez odpowiedniego wsparcia managera „nasz skarb” szybko traci swój cenny zapał.

Jak w większości przypadków, tak i tu potwierdza się stara prawda, że zamiast liczyć na cud lepiej wziąć się do pracy.  Tak więc to czy pracownik będzie chciał się rozwijał, osiągał lepsze wyniki, a przy tym czuł z tego satysfakcję zależy od managera i programu jaki dla tego celu stworzy. To nie jest łatwa sztuka co najmniej z trzech powodów. 

Po pierwsze procedura rozmowy z pracownikiem oceniająca jego pracę powinna być wdrożona na stałe. 

Po drugie musi być regularna, np. spotkania raz na dwa tygodnie. 

I po trzecie wymaga ona o managera pewnej wrażliwości i umiejętności bycia coachem, tak aby pracownik nie odbierał swoje niedoskonałości w wykonywaniu obowiązków jako reprymendy, ale jako szansę na rozwój i większą satysfakcję ze swojej pracy.

Zapytaliśmy Magdalenę Rycerz-Pal, właścicielkę i managera Face&Body Institute Poczucie Piękna we Wrocławiu, aby opowiedziała o swoim autorskim systemie motywowania pracowników do rozwoju.

Powyższe nagranie to fragment rozmowy, jaka została przeprowadzona w ramach kursu online  „Zarządzanie pracownikami w salonie beauty”.

Na kurs składa się pakiet 8 weblive’ów – rozmów z ekspertami i managerami obiektów beauty z praktycznymi rozwiązaniami biznesowymi. Do każdego weblive’u dołączony jest też prezent od eksperta – praktyczne narzędzie wspierające pracę managera.

Szczegóły na temat kursu online  „Zarządzanie pracownikami w salonie beauty” i jego harmonogram znajdziesz TU

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej