Masz swoje procedury na “uzależnienie” klienta od swoich usług? Czy Twój zespół wie co robić, aby od pierwszej wizyty klienta rozwijać jego potrzeby i zaplanować ścieżkę zabiegową ? Co robić aby przekształcić go w klienta stałego i lojalnego?
Nikogo już nie trzeba chyba przekonywać o wartości stałego lojalnego klienta nie tylko dla salonu, ale dla każdej działalności usługowej. Współczynnik powracalności klientów jest absolutnie kluczowym wskaźnikiem efektywności pracy salonu. To najlepsze potwierdzenie dobrze prowadzonego biznesu.
W moim salonie współczynnik powracalności kientek na zabiegi białej kosmetyki wynosi 83 procent, na manicure 97 procent.
To wyniki, które osiąga Adam Grzesik w swoim salonie Piękne Ciało w Opolu. O tym w jaki sposób osiągać takie rezultaty Adam Grzesik zdradził nam w obszernym wywiadzie pt. “Jak zwiększyć powracalność klientów do 90 procent”. Już teraz możesz pobrać ten artykuł.
Artykuł pochodzi z ebooka ….
MARKETING W KLINICE URODY – 8 SPRAWDZONYCH STRATEGII
E-BOOK zawiera najważniejsze i praktyczne rozwiązania marketingowe przekazane przez ekspertów podczas kursu online MARKETING W KLINICE URODY 2021. Ebook to 68 stron z najnowszymi rozwiązaniami marketingowych dedykowanymi dla salonów beauty, wraz z przykładami ich zastosowania:
1. Jak zaplanować marketing dla salonu beauty. Pierwsze kroki i charakterystyka poszczególnych kroków działania.
2. Jak zdobyć nowych klientów. Najskuteczniejsze strategie marketingowe dla salonów beauty.
3. Copywriting dla salonów beauty, czyli jak pisać, aby Twoi odbiorcy byli zaangażowali i kupowali.
4. Jak budować pozycję eksperta.
5. Jak utrzymać i rozwinąć potrzeby klienta w salonie beauty.
6. W jaki sposób pozyskać klientów premium, czyli jak budować zainteresowanie i lojalność zamożnych klientów
7. Jak przygotować promocje w salonie, by zwiększać obrót i pozyskać nowych klientów
8. Nowe możliwości rozwoju salonu. W co i jak inwestować.WARTOŚĆ EBOOKA – 97 zł brutto
Jesteś zainteresowana e-bookiem?
Jego premiera odbędzie już w najbliższą środę 11 sierpnia o 20:30 podczas cotygodniowego biznesowego live’a na Facebooku prowadzonego przez Mariusz Nieściora.
temat live:
JAK WYPROMOWAĆ NOWE URZĄDZENIE/ZABIEG W TWOIM SALONIE?
Tylko podczas live otrzymasz specjalną mega ofertę na E-BOOK – MARKETING W KLINICE URODY.
Jeżeli pobrałaś artykuł, prześlemy Ci powiadomienie o live.