JAK WYBRAĆ NAJLEPSZEGO PARTNERA W BIZNESIE TRYCHOLOGICZNYM

SPA

rynek dystrybutorów i kryteria ich wyboru

Istotnym aspektem, który ma ogromny wpływ na Twój sukces w biznesie trychologicznym jest wybór odpowiedniego partnera biznesowego – dystrybutora. Wybierz więc takiego, którego rola nie będzie ograniczać się wyłącznie do sprzedaży produktów, ale takiego który zapewni Ci wysoką jakoś usług i stałe wsparcie na różnych poziomach prowadzenia biznesu. Jak to zrobić?

Zrobiliśmy research rynku i przygotowaliśmy opracowanie, które Ci w tym pomoże.

Co znajdziesz w tym opracowaniu?
– zestaw kryteriów wyboru dobrego partnera biznesowego wraz z dokładnym objaśnieniem znaczenia poszczególnych kryteriów,
– informacje o rynku dystrybucji produktów trychologicznych w Polsce,
– charakterystykę największej w naszym kraju firmy dystrybucyjnej, przygotowaną według opracowanych przez nas kryteriów,
– gotową tabelę z kryteriami wyboru dystrybutora.

Co więc warto wziąć pod uwagę wybierając partnera biznesowego dla usług trychologicznych? 

OTO NAJWAŻNIEJSZE  KRYTERIA I WYTYCZNE DO ICH ANALIZY 

KOMPLEKSOWA OFERTA PRODUKTÓW DO ZABIEGÓW 

Sprawdź, czy firma ma w ofercie:
– produkty na wszystkie schorzenia trychologiczne,
– wszystkie typu produktów (jak szampon, ampułka, maski, itd.)
– kilka rozwiązań na jedno schorzenie – to jest istotne dla doboru odpowiedniej, skutecznej terapii dla różnych przypadków klientów,
– produkty różnych marek – produkty z różnorodnym zapleczem i filozofią działania,
– produkty w różnych segmentach cenowych,
– produkty w różnych standardach – w standardzie farmaceutycznym. (dla lekarzy i medyków), na bazie naturalnych składników, eko; produkty proste w aplikacji (dla szybkich zabiegów).

WYSOKA JAKOŚĆ PRODUKTÓW

– Wysoka jakość w tym segmencie, podobnie jak w sektorze beauty, utożsamiana jest z produktami profesjonalnymi (niedostępnymi w sprzedaży drogeryjnej).

– Sprawdź, czy produkty są testowane klinicznie i czy posiadają wysokie stężenia składników aktywnych.  

MARŻE NA PRODUKTY DO TERAPII DOMOWEJ

– Marże na rynku kształtują się w zakresie 20 – 75 %.

SZEROKA OFERTA URZĄDZEŃ

– Szeroka oferta sprzętu potrzebnego do pracy trychologa, począwszy od podstawowego, jakim jest kamera tyrchologiczna, poprzez np. peny do mikronakłuwania, infuzję tlenową, technologię świetlną (lampy led), a na laserach kończąc.

Szeroka oferta urządzeń u jednego dystrybutora zapewni:
– komfort – wszystkie zamówienia, ew. serwisy i inne realizujesz tylko z jednym dostawcą
– kompatybilność rozwiązań – w przypadku zamówień w różnych firmach można się narazić na niebezpieczeństwo tego, że na przykład aerografy z infuzji tlenowej będą nie kompatybilne z ampułkami od innego dystrybutora, czy ampułki nie będą pasowały do pistoletu do mezoterapii.

PROTOKOŁY ZABIEGOWE 

– Instrukcje krok po kroku, jak przy wykorzystaniu rozwiązań / produktów oferowanych przez danego dystrybutora rozwiązać dany problem trychologiczny.

MATERIAŁY PROMOCYJNE 

– Mogą to być ulotki i katalogi o produktach, które gabinet może przekazać swoim klientom i wyeksponować w salonie. 
– Mogą to być też specjalnie przygotowane grafiki czy teksty promocyjne na social media.

OPIEKA PRZED I PO SPRZEDAŻOWA 

– Sprawdź, czy będziesz mieć opiekę dedykowanego przedstawiciela handlowego.
– Sprawdź, czy możesz liczyć na szkolenia na bezpłatne szkolenia produktowe.

AKTYWNOŚĆ RYNKOWA FIRMY 

Sprawdź, czy:
– firma bierze udział w imprezach i targach branżowych,
– firma prowadzi działalność edukacyjną w zakresie trychologii,
– firma prowadzi szkolenia trychologiczne.
Taka działalność partnera biznesowego daje Ci większą gwarancję, że otrzymasz od niego solidne merytoryczne wsparcie i będziesz na bieżąco z nowościami i trendami rynkowymi.

Rynek dystrybucji produktów trychologicznych
Sektor produktów dedykowanych do zabiegów trychologicznych w naszym kraju jest bardzo rozdrobniony. Niemalże wszystkie one oferowane są przez niewielkie firmy działające lokalnie. 
Największą firmą specjalizującą się wyłącznie w dziedzinie trychologii jest Trichopartner. Jako jedyny na rynku podmiot jest w stanie zapewnić wszechstronne wsparcie gabinetom trychologicznym, pomoc na wszelkich poziomach – dostarczenia różnorodnych produktów do zabiegów, urządzeń do zabiegów, wyposażenie gabinetu, szeroką paletę szkoleń trychologicznych i biznesowych.

Przygotowaliśmy dla Ciebie charakterystykę oferty firmy Trichopartner według opracowanych przez nas kryteriów wyboru odpowiedniego trychologicznego partnera biznesowego. 

Dajemy Ci się więc narzędzie z częściowo wykonaną pracą – charakterystyką oferty największego dystrybutora rynku trychologicznego firmy Trichopartner i gotowe karty do analizy oferty innych dystrybutorów. 

 W pliku do pobrania masz gotowe czyste kwestionariusze. 

Materiał został przygotowany w ramach e-seminarium BE Inspiration „Trychologia na start”. Więcej materiałów z e-seminarium znajdziesz TU.

 

PARTNERZY E-SEMINARIUM

partner merytoryczny: Instytut Trychologii

partner biznesowy: Trichopartner

 

ZOBACZ  też inne E-SEMINARIA BE INSPIRATION 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej