CZEGO KLIENTKI SALONÓW OCZEKUJĄ OD KOSMETYKÓW I ZABIEGÓW. TRENDY PREFERENCJI KONSUMENCKICH 2021.

SPA

Czy kosmetyki, na których pracujesz w salonie w pełni zaspakajają potrzeby Twoich klientek? A może chciałabyś sprawdzić, co naprawdę jest dla nich ważne ?

Przeprowadziliśmy analizę trendów rynkowych i badań preferencji konsumenckich, zarówno tych dotyczących całego rynku, jak też tych w segmencie kosmetyki i usług beauty. Wybraliśmy 4 najważniejsze trendy,  które już dają się zauważyć w usługach beauty i  mają przed szeroką perspektywę rozwoju.

1. Kosmetyki i zabiegi premium/luksusowe
2. Slow aging
3. Filozofia i działania związane ze wspieraniem kobiet
4. Ekologia, natura, zrównoważony rozwój

Do rozmowy na temat przejawów tych trendów w usługach salonów beauty i współpracujących z nimi marek kosmetycznych zaprosiliśmy: 
– Katarzynę Gutkowską, właścicielką salonu Babor Beauty Spa oraz
– Monikę Łukowską, dyrektor operacyjną firmy Bio-Kosmetyka – wyłącznego dystrybutora marki BABOR w Polsce.
Rozmowę prowadził Mariusz Nieścior, redaktor naczelny BE Inspiration.

OGLĄDAJ ROZMOWĘ:

 

Z rozmowy dowiesz się między innymi:
– w jaki sposób i czym przejawiają się omawiane trendy w usługach beauty i kosmetyce profesjonalnej
– czy kosmetyki, na których pracujesz w salonie w pełni zaspakajają potrzeby Twoich klientek
– jakimi kryteriami kierować się wybierając kosmetyki profesjonalne do gabinetu
– jakie preferencje mają dziś klientki salonów beauty wobec zabiegów premium

 

Rozmowa odbyła się w ramach wtorkowych spotkań live BE Inspiration na Facebooku. Po najnowszą sprawdzoną wiedzę i rozwiązania z zakresu prowadzenia biznesu beauty zapraszamy w każdy wtorek o 20:30.

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej