5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH TWÓJ SALON POWINIEN BY JUŻ NA TIK TOKU I JAK TO DOBRZE ZROBIĆ

SPA

Pamiętasz jak dwa/trzy lata temu zastanawiałaś się, czy warto zakładać profil salonu na Instagramie? Dziś dla wielu z Was to główny kanał komunikacji z klientami i ich pozyskiwania. Czy podobnie będzie z Tik Tokiem? Wielu marketerów twierdzi, że tak.

Dlaczego powinnaś założyć profil salonu na TIK TOKu? Jak i co publikować, aby zdobywać obserwatorów, polubienia i klientów?

Tego dowiesz się do Mirosława Skwarka, specjalisty marketingu, twórcy Akademii Social Media, który pomaga polskim przedsiębiorcom zdobywać klientów w internecie, jedne z jego TikTok’ów osiągnął UWAGA – 1,6 Miliona zasięgów. 

Mirosław Skwarek w rozmowie z Mariuszem Nieściorem zdradza też: 

–  jak wykorzystać TikTok-a w promocji salonu beautY

 – 5 najważniejszych mitów na temat TikTok-a,

– 5 powodów, dla których warto być już teraz na TikTok-u,

–  jak nagrać viralowego TikToka z milionami wyświetleń,

–  jak montować video używając tylko kciuka i wyobraźni,

–  skąd czerpać pomysły na nagrania.

Oglądaj>> 

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej