CO, KIEDY KLIENTKA ZGŁASZA REKLAMACJĘ NA BRAK EFEKTÓW Z ZABIEGU?

SPA

Niezadowolony z usługi klient, to jedna z tych najtrudniejszych sytuacji w salonie beauty. Rozmowa w takiej sytuacji wymaga dużej uważności i profesjonalnego przygotowania. Szczególnie w sytuacji gdy reklamacja dotyczy braku efektów zabiegowych lub jest nieuzasadniona.

Jak w takiej sytuacji poprowadzić rozmowę, jakich rozwiązań i argumentów użyć, aby nie dać się „naciągnąć”, ale też nie urazić klienta?
 
O swoim sposobie rozwiązywania takich sytuacji mówi Karolina Grabiszewska, właścicielka salonów The Colours Beauty Studio, finansistka, prowadzi blog i portal salonowefinanse.pl

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej