Od 1 października marką Bioline Jato w Polsce opiekuje się Dermotechnika. To firma, która działa na rynku kosmetyki profesjonalnej i medycyny estetycznej od 2002 roku.
Firma Dermotechnika zajmuje się dystrybucją kosmetyków i urządzeń. W swoim portfolio ma takie marki jak: Jean D’Arcel Cosmetique, Dalton Marine Cosmetics, E.P.T.Q, MC Cosmetics. Prowadzi również szkolenia i warsztaty produktowe.
Czego po nowym dystrybutorze mogą się spodziewać współpracujące z marką Bioline Jato salony i spa?
– Przygotowaliśmy naszym partnerom pakiety inauguracyjne dla przedłużających z nami współpracę. Opracowaliśmy już cały program wsparcia – szkolenia, materiały reklamowe. Takie dodatkowe działania, jak wynika z naszych doświadczeń są bardzo skuteczne. Przygotowaliśmy też dużą kampanię marketingową promującą markę Bioline Jato na rynku konsumenckim. Zapraszamy salony i spa do kontaktu z nami i nawiązania bliższej relacjI – mówi Piotr Borkowski, prezes Dermotechniki.
Pierwsza prezentacja marki Bioline Jato już pod skrzydłami Dermotechniki miała miejsce podczas targów Beauty Forum (25-26 września).
Zobacz relację wideo z tego wydarzenia.
Dane kontaktowe do nowego dystrybutora, firmy Dermotechnika znajdziesz na polskim profilu Bioline Jato na Facebooku: