Pewnie chciałabyś, aby twoi pracownicy choćby w 90 % byli zaangażowani w pracę tak, jak Ty. Dałabyś wiele, aby zobaczyć w ich pracy, postawie i mowie, że rzeczywiście wierzą w Twój plan i się z nim utożsamiają. To naprawdę możliwe. Jak więc sprawić, że pracownicy będą bardziej zaangażowani?
Służy temu proste i uniwersalne narzędzie – .SCHEMAT PLANOWANIA DZIAŁAŃ SALONU WSPÓLNIE Z ZESPOŁEM. Dzięki temu narzędziu niemu wspólnie z zespołem możesz planować wszelkie działania salonu, począwszy od tych większych (np. planowanie rocznej działalności salonu) po mniejsze (np. przygotowanie walentynkowej oferty salonu).
No dobrze, można powiedzieć, ale to przecież narzędzie do planowania działań salonu, a nie budowania zaangażowania pracowników. W pewnym sensie to prawda, bo w ten sposób powstają plany działań salonu, ale buduje się coś znacznie ważniejszego zaangażowanie i poczucie zespołowości pracowników. W jaki sposób?
Działają. tu dwie zasady psychologiczne.
– pracownicy mający swój wkład w planowanie działań salonu są bardziej zaangażowani i efektywni w jego realizacji. W końcu realizuję plan, który w jakiejś części sami przygotowali.
– wspólne wypracowywanie strategii wzmacnia w pracownikach poczucie zespołowości, niezbędne dla wypracowywania lepszych wyników, ale też lepszej atmosfery w pracy
POBIERZ E-BOOK
Jak budować zaangażowanie pracowników salonu beauty. Managerskie narzędzie do planowania z zespołem.
Dwunastostronicowy e-book zawiera:
– schemat dla managera do wspólnego z zespołem opracowywania planów działalności salonu (wraz z pytaniami pomocniczymi)
– wskazówki jak pracować ze schematem
– przykład wykorzystania schematu dla przygotowania oferty walentynkowej
– instrukcję video Roberta Zycha, coacha i trenera biznesu beauty