Hej,
świetnie, że jesteś na naszym mini-kursie “7 eksperckich porad jak podnieść dochody salonu beauty”. Przed Tobą 7 lekcji, w których otrzymasz praktyczne porady jakie działania warto podjąć w poszczególnych obszarach funkcjonowania salonu, aby zwiększyć jego zyskowność.
ZACZYNAMY LEKCJĘ PIERWSZĄ
Ale zanim przejdziemy do lekcji mamy dla Ciebie PRODUKT W SUPER PROMOCJI . To jednorazowa oferta, dostępna tylko dla uczestników minikursu i tylko do 15 listopada.
nagranie kongresu online:
KLINIKA URODY 2.0
ZYSKOWNOŚĆ I DOBRE STANDARDY PRACY NA NOWO
5 prelekcji z praktycznymi rozwiązaniami jak prowadzić biznes beauty w rzeczywistości trudnego 2020 roku.
– Rozwiązania na podniesienie zyskowności w gabinetach beauty
– Czy wracamy do rynku pracodawcy? Dobre standardy zarządzania pracownikami w obecnej rzeczywistości rynkowej
– 3 x P. Pracownicy, Procedury, Przychody – wnioski i rozwiązania po miesiącu działalności klinik w nowej rzeczywistości [case study]
– Jak sprzedawać więcej: zabiegów, pakietów, kosmetyków.
– Jak pozyskać klientów z Instagrama?
KUPON RABATOWY
Specjalna cena kongresu dla Ciebie (uczestnika minikursu) to jedyne 19 PLN zamiast 97 zł .
Aby uzyskać cenę 19 PLN kupując dostęp do kursu wpisz kod zniżkowy: kurs7
Kliknij w link poniżej, aby zobaczyć więcej informacji i kupić
KONGRES ONLINE: KLINIKA 2.0
WRACAMY DO PIERWSZEJ LEKCJI MINIKURSU
WAŻNE: Przed Tobą siedem mini lekcji. Każda z nich to kilkuminutowy film i krótki komentarz. Sugerujemy, aby na ten krótki czas wyłączyć wszystkie rzeczy, które mogą Cię rozpraszać. Warto mieć też przy sobie notes i coś do pisania.
Potraktuj to jako inwestycję w Twój biznes. A jak mówił Benjamin Franklin – “inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki”.
temat lekcji pierwszej: JAK OBLICZYĆ KOSZT ROBOCZOGODZINY
Kluczem do zyskowności salonu, czyli mapą i kompasem w jednym, jest znajomość kosztów roboczogodziny. To kluczowy czynnik, dzięki któremu jesteśmy w stanie przeprowadzić diagnozę biznesu.
Możemy sprawdzić między innymi, czy wszystkie zabiegi są rentowne. Czy nie mamy za dużych kosztów pracowników. Które obszary funkcjonowania salonu są przeinwestowane. Dopiero mając diagnozę stanu salonu jesteśmy w stanie podjąć działania obniżające koszty i podnoszące zyskowność. W przypadku tego ostatniego możemy zwiększyć marże na te zabiegi, które okazały się mało zyskowne.
Jak obliczyć koszt roboczogodziny dla salonu/kliniki?
Tłumaczy Karolina Grabiszewska, właścicielka salonów The Colours Beauty Studio, finansistka. Autorka bloga salonowefinanse.pl.
WZÓR NA WYLICZENIE kosztów roboczogodziny (ujęcie miesięczne).
ROBOCZOGODZINA = KOSZTY / GODZINY PRACY
gdzie:
KOSZTY = suma wszystkich kosztów salonu/kliniki (zmienne, stałe, wynagrodzenia)
GODZINY PRACY = suma godzin pracy wszystkich pracowników przy zabiegach
Przykład wyliczenia roboczogodziny dla fikcyjnego salon (ujęcie miesięczne)
ROBOCZOGODZINA = 40 000 PLN / 454 h = 61, 1 PLN
gdzie:
40 000 PLN – suma wszystkich kosztów salonu
654 h – suma godzin pracy wszystkich pracowników przy zabiegach
Powyższe nagranie jest fragmentem szkolenia online „Jak opanować finanse salonu beauty”. Zrealizowany został w ramach prowadzonego przez BE Inspiration kursu online „Rentowność i finanse w salonie beauty”.
JUTRO OTRZYMASZ kolejną lekcję.
“To nie może być jedyne kryterium ustalania ceny zabiegu! “
ZOSTAŃ JESZCZE CHWILĘ PO WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT MINIKURSU
W MINIKURSIE ONLINE “7 eksperckich porad jak podnieść dochody salonu beauty” dajemy 200% gwarancji, że rozwiązania w naszym minikursie to sprawdzone w praktyce rozwiązania, dzięki zastosowaniu, których jesteś w stanie realnie wpłynąć na polepszenie kondycji finansowej swojego biznesu. Dlaczego jesteśmy tego pewni?
Rozwiązania te pochodzą od zweryfikowanych profesjonalistów – ekspertów i managerów beauty. W kursie swoim doświadczeniami dzielą się wyłącznie eksperci i managerowie z sukcesami.
Nasi eksperci, to głownie szkoleniowcy i konsultanci biznesowi, którzy pomagają budować zyskowność salony beauty, a sukcesy ich “uczniów” jest najlepszą wizytówką ich profesjonalizmu i skuteczności. Podobnie managerowie w naszym kursie, to tylko takie osoby, które osiągnęły sukcesy, a ich salony mogą być inspiracją dla innych.
W doborze i weryfikacji najlepszych ekspertów rynku to głównie zasługa naszego wieloletniej (ponad 10 lat) doświadczenia, które zdobyliśmy dzięki codziennej pracy nad przygotowywaniem porad jak prowadzić biznes beauty. Dla ich przygotowania nawiązywaliśmy współpracę z wieloma praktykami tego rynku i wybieraliśmy tych fachowców, którzy okazali się być prawdziwymi ekspertami w swoich dziedzinach.
ENJOY THE KURS !