LEKCJA 2. To nie może być jedyne kryterium ustalania ceny zabiegu!

SPA

Co bierzesz pod uwagę  ustalając cenę zabiegu? To, jakie ceny na podobną usługę ma konkurencja? Kierujesz się głównie wysokością marży? A może po prostu wpisujesz do menu cenę sugerowaną przez dystrybutora? Jak wskazuje sama nazwa, jest to cena „sugerowana” i nie może to być dla Ciebie główna wskazówka w przygotowywanie ceny zabiegu. 

Dlaczego nie powinieneś opierać się wyłacznie na cenie sugerowanej jest podstawowym błędem w wyliczaniu ceny? W jaki sposób może być Ci pomocne to, co sugeruje dystrybutor?

Beata Adamczyk, międzynarodowa konsultantka spa & beauty.

Powyższe nagranie jest fragmentem szkolenia online  „Jak obliczać cenę zabiegu. Oferta, na której będziesz zarabiać”.  Szkolenie zrealizowane zostało w ramach prowadzonego przez BE Inspiration kursu online „RENTOWNOŚĆ I FINANSE w salonie beauty”.

Jutro otrzymasz lekcję nr 3 – na czym polega optymalizacja procesów opartych o ludzi w salonie beauty. 

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej