KLINIKA URODY 2.0

- pod taką nazwą odbył się pierwszy z cyklu Kongresów Online BE INSPIRATION. Sprawdź jego program.

W roku odbywa się pięć tematycznych Kongresów Online BE INSPIRATION. Dostęp do kongresów (przyszłych i archiwalnych) możliwy jest w ramach Abonamentu Managerskiego. Sprawdź co jeszcze oferuje BE Inspiration w tym pakiecie.

Po dwóch miesiącach przestoju salony beuty, klinik medycyny estetycznej i spa wróciły do pracy na zupełnie innym, kryzysowym rynku. Co będzie najważniejsze dla ich zyskownego funkcjonowania w najbliższych miesiącach?
Mariusz Nieścior
redaktor naczelny BE Inspiration

Twój biznes przetrwał czas epidemii. Może w mniejszym składzie i może z okrojoną ofertą Twój, ale przetrwał. A Ty nadal jesteś niespokojny o jego przyszłość?

ZACHOWANIA KLIENTÓW

Czy zastanawiasz się, czy klienci będą kupowali wszystkie zabiegi, z których korzystali dotychczas? Obawiasz się, że zdecydują się tylko, na te konieczne do wykonania?

MAKSYMALIZACJA ZYSKÓW

Czy zastanawiasz się jak zmaksymalizować zyski, w sytuacji kiedy w skutek obostrzeń związanych z zagrożeniem epidemiczym możesz przyjąć mniej klientów?

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Zastanawiasz się, czy w związku z licznymi zwolnieniami w naszym sektorze jako pracodawca będziesz miał większą kartę przetargową w rozmowach z pracownikami? Chciałbyś wiedzieć jak uwzględnić ten fakt w umowach i budowaniu relacji ze swoimi pracownikami?

STABILNOŚĆ BIZNESOWA

Czy chciałbyś zabezpieczyć swój biznes przed ponowną sytuacją, kiedy to klienci nie będą mogli przyjść do Twojego salonu?

MAGNES NA KLIENTÓW

Czy zastanawiasz się czego, jakich zabiegów potrzebuje dziś klient i jak do siebie przyciągnąć poprzez działania w Instagramie – najlepszym portalu dla promocji usług beauty, spa i medycyny estetycznej?

Jeżeli na większość pytań odpowiedziałaś TAK, to śmiało czytaj dalej.

ZOBACZ, CO O NASZYCH KONFERENCJACH I SZKOLENIACH
MÓWIĄ ICH UCZESTNICY:

ZREALIZOWALIŚMY JUŻ DZIESIĄTKI KONFERENCJI I SZKOLEŃ

– od 2013 roku organizujemy największą w Polsce konferencję wyłącznie dla managerów salonów beauty, klinik medycyny estetycznej i spa, która co roku gromadzi ponad 350 osób

– w ramach szkoleń Akademii Managera Beauty przeszkoliliśmy setki managerów

– od 10 lat jako wydawnictwo BE Inspiration (wcześniej Beauty Inspiration) na bieżąco dostarczamy porad biznesowych, jak usprawnić działanie i podnieść zyskowność salonów beauty i klinik medycyny estetycznej i spa

– staramy się być o krok do przodu i przygotowywać rozwiązania na nadchodzące zamiany rynkowe, czego dowodem jest chociażby ten kongres

 – wiedzę czerpiemy wyłącznie od specjalistów, ekspertów w swoich dziedzinach mogących pochwalić się sukcesami w swojej działalności

ZOBACZ, CO O NASZYCH KONFERENCJACH I SZKOLENIACH
MÓWIĄ ICH UCZESTNICY:

CO I JAK MOŻE SIĘ ZMIENIĆ W TWOIM BIZNESIE PO TYM KONGRESIE?

EFEKTYWNOŚĆ

Jak bardzo zmieni się efektywność pracy Twojego salonu/kliniki, kiedy nie będziesz bał się reakcji Twoich pracowników na wydawane przez Ciebie polecenia? Jak podniesie to komfort i efektywność Twojego zarządzania, kiedy pracownicy chętnie będą się angażować w pracę?

KOMFORT

Jak zmieni się komfort Twojej pracy jeżeli wdrożysz rozwiązania do obsługi klienta online, które pozwalają nie tylko zwiększyć zyskowność obecnego funkcjonowania, ale też zabezpieczą twój biznes na wypadek ponownego zamknięcia salonu?

ZYSKI

Jak myślisz: jak zmieniłby się Twój biznes, jeżeli zyski Twojego salonu powróciły do tych, sprzed czasów koronawirusa?

SOCIAL MEDIA

Czy wpłynęłoby to na Twój zysk jeżeli wiedziałabyś jak przeprowadzić kampanię sprzedażową nowego zabiegu w social mediach.

OFERTA GABINETU

Jak wpłynęłoby na zyskowność twojej kliniki urody fakt, że twoja oferta składałaby się wyłącznie z wysokomarżowych zabiegów, a klient podczas jednej wizyty korzystałby z kilku zabiegów?

PROGRAM KONGRESU

06.06.2020
godz. 10:00 – 16:00

10:00 – 11:00

Rozwiązania na podniesienie zyskowności w gabinetach beauty

Beata Adamczyk, międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty

– jakie elementy funkcjonowania salonu powinieneś ująć obliczając zyskowność twojego gabinetu
– jak zmaksymalizować zyski z zabiegów poprzez wprowadzenie procedur łączonych  (autorskie zabiegi, inne), czyli jak wydłużyć procedury zabiegowe dla jednego klienta
– jak przeliczyć roboczo-godzinę
– z jakich zabiegów, w obliczu wyższych kosztów powinieneś rezygnować
– co powinieneś zrobić z cenami twoich zabiegów – podnieść, zostawić czy obniżyć
– jak ułożyć grafiki pracy

11:00 – 12:00

Czy wracamy do rynku pracodawcy? Dobre standardy zarządzania pracownikami w obecnej rzeczywistości rynkowej

Rafał Pasenik, trener biznesu

– jak zatrudniać i jak budować relacje po pandemii – nagradzanie, dyscyplinowanie, delegowanie
– budowanie zespołu nastawionego na działanie
– rola lidera w nowej rzeczywistości
– kluczowe narzędzia wspierające motywację i zaangażowanie w zespole
– filozofia Kaizen – sztuka małych kroków do osiągania ambitnych celów
– rekrutacja 2.0 w „turkusowym” stylu zarządzania

 

12:00 – 13:00

3 x P. Pracownicy, Procedury, Przychody - wnioski i rozwiązania po miesiącu działalności klinik w nowej rzeczywistości [case study]

Rozmowa z Kaliną Ben Sira, prezes sieci Klinik La Perla

– jak wykorzystałam czas zamknięcia do wprowadzenia zmian w zarządzaniu biznesem i weryfikację dotychczasowej pracy pracowników
– doświadczenia managera, pracowników i klientów po miesiącu działalności kliniki w nowej rzeczywistości rynkowej   
– co zmieniłam i usprawniłam w działaniu swoich klinik
– jak przygotowałam zespół do pracy – umowy na nowych warunkach
– kiedy pracownik będzie bardziej związany z firmą

13:00 – 14:00

przerwa obiadowa

14:00 – 15:00

Jak sprzedawać więcej: zabiegów, pakietów, kosmetyków.

Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

– jak przełamać własny i pracowników opór przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków, by więcej nie czuć się, że się narzucasz

– jak zachęcić do rezerwacji większej ilości zabiegów, by pokryć puste godziny w grafiku

– jak zapisywać od razu na kolejne zabiegi i sprzedawać serie zabiegowe, by mieć grafik zapełniony na kolejne miesiące

– jak sprzedawać kosmetyki i przez to zwiększyć obrót i lojalność klientów

 gotowa procedura od pierwszego telefonu po zapis na kolejną wizytę po zabiegu

 

15:00 – 16:00

Jak pozyskać klientów z Instagrama

Mirosław Skwarek, specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży

– poznasz 5 ważnych powodów, dla których warto budować społeczność na Instagramie
– dowiesz się jak wykorzystać hashtagi w rozwoju biznesu w tym serwisie społecznościowym

– zrozumiesz zasady działania algorytmu Instagrama
– nauczysz się jak pisać posty, aby generować większe zaangażowanie followersów
– poznasz 5 mało znanych tricków instastories, które pozwolą Ci tworzyć ciekawe treści o których konkurencja może tylko pomarzyć