JAK DZIAŁAĆ PRZY MNIEJSZYCH OBROTACH KLINIKI URODY

SPA

Kongres online dla właścicieli klinik urody

 

Poznaj 5 najważniejszych rozwiązań, które pomogą Ci zwiększyć zyski Twojego 

salonu / kliniki w czasach kiedy masz mniej klientów.

TERMIN: 07.02.2021

GOGDZINY: 09:55 – 16:00 

100% sprawdzonych rozwiązań z najlepszych salonów i klinik

Jakie rozwiązania stosują managerowie klinik urody, które doskonale radzą sobie w obecnej sytuacji, kiedy znacznie spadła liczba klientów?

Jakie działania podejmują, że ich biznes przynosi zyski? Sprawdziłem to. Wybrałem 5 najskuteczniejszych rozwiązań, które z pewnością pozwolą Ci znacznie poprawić kondycję finansową Twojego salonu. 

Wiemy, że sytuacja na rynku beauty nie napawa optymizmem. Ścięłaś już wszystkie koszty, ale czasami najzwyczajniej świecie czujesz się bezradna i masz wrażenie, że kręcisz się w kółko. Czują to też Twoi klienci, co zapewne widzisz po tym, że Twój grafik ma znacznie więcej pustych miejsc niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. 

Zastanawiasz się, jakie kroki podjąć, żeby utrzymać salon w jego obecnej formule i zachować pełną ofertę? A może jesteś na etapie, że myślisz o tym, żeby pożegnać się z częścią menu zabiegowego? A może rozważasz wybór wąskiej specjalizacji usług, w której będziesz bazować na jednym bądź dwóch zabiegach o najwyższej marży? 

Takich pytań i wątpliwości słyszę na co dzień bardzo wiele. Dlatego przygotowałem kongres, którego program zawiera nie tylko odpowiedzi na te pytania, ale też konkretne rozwiązania i schematy podniesienia zysków Twojego biznesu w obecnej sytuacji rynkowej. 

Mariusz Nieścior 

naczelny 

BE Inspiration 

 

W jaki sposób zyskasz na udziale w kongresie:

– dowiesz się na czym polega optymalizacja procesów w salonie beauty, w jakich głównych obszarach powinnaś ją przeprwadzić i w jaki sposób to zrobić

– nauczysz się w jaki sposób zmniejszać koszty działalności salonu, tak aby nie odczuli tego Twoi klienci, ani pracownicy, ani Twój biznes w długofalowej perspektywie

– poznasz działające rozwiązania na to jak znacznie zwiększyć zyski bazując na dotychczasowej grupie stałych klientów, m.in. zwiększenie częstotliwości wizyt, sprzedaż serii zabiegowych, droższych zabiegów i kosmetyków i inne rozwiązania

– poznasz przykłady rozwiązań, jak zwiększyć zyski poprzez inwestycję w nową technologię/zabieg [case study]

– dowiesz się, czym się kierować, kiedy decydujesz się na zredukowanie części oferty zabiegowej lub wybierasz dla swojego salonu drogę wąskiej specjalizacji. Otrzymasz wskazówki, jak to zrobić, żeby zapewnić sobie jak największe szanse na sukces.

– poznasz rozwiązania niskobudżetowych działań promocyjnych (głównie w social mediach), które pozwolą Ci pozyskać nowych klientów. Pamiętaj, że marketing, to ostatnia rzecz, na której powinnaś oszczędzać w czasach kryzysu

– otrzymasz gotowe podpowiedzi księgowo – prawne, co zrobić, aby Twoje dofinansowanie z subwencji z PFR rzeczywiści było maksymalne i wyniosło naprawdę 75 %,

 

Poznaj tematy kongresu i prelegentów 

Jak ograniczyć koszty i zoptymalizować procesy w salonie i klinice beauty.

 Adam Grzesik, ekspert w powiększaniu zysków (budżety), w systemach sprzedaży, w mądrym marketingu i w dobrym zarządzaniu zespołem.

– jak kontrolować koszty mądrze i bez wyrzeczeń

– jak liczyć granicę minimalnego obrotu do pokrycia kosztów

– jak zoptymalizować podatki i koszty kapitału, aby zwiększyć zyski

Na przykładach zobaczysz:

– jak myśleć o swoim salonie, klinice w oparciu o twarde dane

– jak przewidywać wyniki finansowe i jak kreować finansową przyszłość

 

Jak grać ofertą, aby zwiększyć zyski salonu? Redukować, inwestować, czy specjalizować? 

Magdalena Rycerz-Pal, właścicielka Face & Body institute Poczucie Piękna salonu beauty

– jak i kiedy powinnaś zainwestować w nową technologię/ zabieg, aby zwiększyć obroty pracując na grupie stałych klientek

– w jaki sposób wybrać technologię, którą pokochają Twoje klientki; ale dzięki której pozyskasz też nowe

– jak obliczyć zwrot z inwestycji w wybraną technologię/zabieg, aby być pewnym zysków,
– kiedy powinnaś rozważyć redukcję oferty, jak wybrać zabiegi „do wyrzucenia”, a na które postawić

– jak sprawdzić, czy powinnaś dla utrzymania biznesy powinnaś przeprowadzić zmianę profilu działalności salonu, np. postawić na wąską specjalizację w jednym rodzaju zabiegów

Jak maksymalizować zyski, czyli sprawdzone rozwiązania na większe obroty przy mniejszej liczbie klientów.

 Marta Fiłoń, trener biznesu beauty 

– poznasz sposób na angażowanie klientów już od pierwszej wizyty, by do razu zapisywali się na kolejny zabieg

– zobaczysz, w jaki sposób sprzedać całą linię kosmetyków, a nie tylko jeden krem

– nauczysz się zachęcać do zakupu serii zabiegowej, nawet gdy na początku klientki wolą przychodzić na pojedyncze zabiegi

– dowiesz się, jak od pierwszego telefonu zachęcać do zakupu droższego lub powiększonego zabiegu, a szczególnie jakich błędów unikać

– będziesz wiedzieć co zrobić aby zwiększyć zysk becnych klientów zachęcić do skorzystania z Twojej szerokiej oferty, by zwiększyć częstotliwość ich wizyt

Konkretne rozwiązania, gotowe schematy komunikacyjne.

Jak promować salon przy niskim budżecie lub nie mając go wcale.

Mirosław Skwarek, pomaga przedsiębiorcom w uzyskiwaniu zwrotów z inwestycji w reklamę oraz e-mail marketing.

 

 Jak rozliczyć subwencje z PFR, aby zwrócić jak najmniejszy procent. Rozwiązania księgowe i prawne.

Monika Matyjasik-Staszewska, adwokat, syndyk 

Aneta Krzyżanowska, księgowa  

 

Wkrótce więcej informacji.

 

Dołącz do wydarzenia na Facbooku, aby otrzymywać je więcej informacji na bieżąco.

 

Kontakt

BE Inspiration 

redakcja@beinspiration.pl

609110282, 609110800

 

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej