E-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych form promocji i komunikacji z klientami. Dlaczego? Bo e-mail jest dostarczany w jedno z najbardziej prywatnych miejsc w sieci – do naszej skrzynki poczty elektronicznej. A każdy z użytkowników internetu odwiedza swoją skrzynkę przynajmniej raz dziennie.
E-mail jako forma reklamy ma też inne zalety – jest niedrogi, bardzo prosty do przygotowania, szybki w realizacji i przede wszystkim mierzalny. Wysyłając e-mail możemy m.in. sprawdzić kto go odczytał albo kto skorzystał z przesłanego linku i wszedł na naszą stronę.
Więcej cennych informacji o e-mail marketingu oraz kilka wskazówek jak zacząć znajdziesz w nowej lekcji Akademii Versum. Materiał opracowany przez Filipa Kłodawskiego, Campaign Optimization Managera firmy Freshmail.
Wejdź na: http://www.akademiaversum.pl/e-mail-niezbedne-narzedzie-promocji/
Zapisz się do newslettera Akademii Versum, żeby na bieżąco otrzymywać informację o nowych lekcjach.