PROGRAM KONFERENCJI KLUBU BIZNESU SPA INSPIRATIONS 29-30 MAJA 2014
DZIEŃ I (29.05.2014)
(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność wykładów mogą ulec zmianie)
[alert type=”info”]od 9:00 – Rejestracja[/alert] [alert type=”info”]10:00-10:15 – Rozpoczęcie konferencji[/alert] [alert type=”info”]10:15-11:00 – Refreshing, czyli jak odświeżyć wizerunek i ofertę twojego obiektu[/alert] [row][half]Jak odświeżyć wizerunek i ofertę swojego spa nie popełniając poprzednich błędów. Diagnoza stanu spa i program naprawczy. Rentowność oferty. Czego i ile trzeba sprzedać w spa? Fluktuacja kadry i jej chroniczny brak. Jak to leczyć ? Powiązanie marketingowe hotelu spa i restauracji. Czy ktoś to koordynuje?[/half][half]Bogumił Zych wspólnie z żoną Grażyną jest właścicielem firmy Kosmoprof – jednego z najbardziej znanych dystrybutorów na polskim rynku kosmetologicznym. Odpowiada za strategię rozwoju i budowanie relacji z kluczowymi partnerami. Ekspert rynku spa, posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla polskich i zagranicznych marek kosmetycznych. [/half][/row] [alert type=”info”]11:00-12:00 – Jak być managerem, który wprowadzi biznes na nowe tory?[/alert] [row][half]Sukces w usługach beauty zależy w dużej mierze od twoich ludzi, a to czy oni angażują się w zwiększanie swoich kwalifikacji i chcą pracować, zależy od ciebie. Co motywuje do pracy, a co zmniejsza poczucie lojalności do ciebie?Dlaczego zachęcanie dodatkową prowizją za sprzedaż nie działa? Jak zwiększyć ich poczucie odpowiedzialności za prowadzenie biznesu? Kiedy i jak rozmawiać z różnymi typami ludzi i jak ich dobierać do stworzenia dream teamu.[/half][half]Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty, specjalistka ds. sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wiedzę na temat pracy z klientem i sprzedaży zdobyła między innymi podczas studiów Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Nauczania w SGH, na kursie NLP w Instytucie Neurolingwistyki i na wielu szkoleniach o tematyce komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania czasem, motywowania pracowników. Ukończyła szkołę trenerów we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest praktykiem pracy z klientem z ponad 9-letnim doświadczeniem, w tym 7-letnim jako manager zespołu sprzedażowego. Prowadzi szkolenia otwarte we współpracy z Polskim Instytutem Spa i Wellness i na zamówienie dla ośrodków spa i salonów urody od 2009 roku. www.szkolenia.spainstytut.pl[/half][/row] [alert type=”error”]12:00-12:30 PRZERWA KAWOWA[/alert] [alert type=”info”]12:30-13:30 GOŚĆ SPECJALNY prof. dr hab. Henryk Mruk.
Jak sprawić, aby twoja marka była bardziej rozpoznawalna, czynniki budowania przewagi rynkowej.[/alert] [row][half]Sprawdzone strategie marketingowe dla budowania marki. Nowe rozwiązania i kanały w docieraniu do klienta. Studium przypadku.[/half][half]
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk, jest profesorem zwyczajnym w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pracuje także na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zainteresowania badawcze to marketing strategiczny badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna i przywództwo. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym Profesor opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych, z czego duża ich część dotyczy rynku farmaceutycznego i aptecznego. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów. W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012.
OBEJRZYJ WYSTĄPIENIE PROFESORA NA FORUM PRZEDSIĘBIORCÓW
[/half][/row] [alert type=”info”]13:30-14:00 – Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią hotelu spa?[/alert] [row][half]Sprzedaż wszystkich hoteli, także SPA odbywa się dziś głównie w Internecie. Coraz większą część sprzedaży przejmują pośrednicy OTA, którzy szybko dostosowali się do trendów. A co ma dziś robić obiekt SPA, by sprzedawać swoje usługi bezpośrednio? Jak ochronić swoją markę i przekuć ją na efekty sprzedażowe?[/half][half]Marcin Dragan – dyrektor zarządzający PROFITROOM. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Informatyki na Politechnice Poznańskiej. Pasjonat marketingu, technologii internetowej i hotelarstwa. Związany z branżą interaktywną od samego początku Internetu w Polsce. Na co dzień zajmuje się strategiami marketingowymi hoteli oraz optymalizacją sprzedaży online. Założyciel oraz dyrektor zarządzający spółki PROFITROOM – lidera rezerwacji elektronicznych, obsługującej ponad 1200 hoteli na całym świecie. Pomysłodawca oraz współautor platformy systemów rezerwacyjnych UPPER™.[/half][/row] [alert type=”error”]14:00-15:0 LUNCH[/alert] [alert type=”info”]15:00-15:00 – Wyposażenie na miarę potrzeb współczesnego rynku, czyli jak nie przeinwestować[/alert] [row][half]Trendy w obiektach spa & beauty. Jak wybrać urządzenia i produkty , które będą magnesem na klienta i pozwolą zwiększyć dochodowość twojego biznesu. [/half][half]Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny firmy Nova Group, która od ponad 28 lat należy do liderów branży kosmetycznej, wellness & spa. Jest jednym z założycieli Polskiego Związku Solaryjnego, pełniąc przez kilka lat funkcję wice prezesa PZS, brał czynny udział w stworzeniu Związku Wystawców Pracodawców Kosmetyki Profesjonalnej, a także w pracach Polskiego Stowarzyszenia Wellness & Spa. Swoim doświadczeniem dzielił się na wielu kongresach i konferencjach organizowanych w Polsce przez znakomite tytuły branżowe, organizacje targowe, czy stowarzyszenia. Jest autorem wielu publikacji dotyczących w/w branż.[/half][/row]Czy zapewnić mu szeroki dostęp do atrakcji, wyposażenia wellness, zabiegów, nowinek (mieć) czy może zapewnić niezapomnianą profesjonalną obsługę w bardziej kameralnym miejscu i stylu ( być) A może da się to połączyć? Czy holistyczne podejście do biznesu SPA jest możliwe?
[/half][half]Agnieszka Zielińska, dyrektor generalny Murad Polska i Tomasz Woźniak, sales manager Meadow Group[/half][/row] [alert type=”error”]16:10-16:40 PRZERWA KAWOWA[/alert] [alert type=”info”]16:40-17:20 – Inwestuj razem z Unią – dotacje dla branży spa & beauty w nowej perspektywie 2014 – 2020[/alert] [row][half]Podczas szkolenia zostaną przedstawione możliwości pozyskania dofinansowania w nowej perspektywie 2014 – 2020 dla firm działających w branży spa & beauty. Przedstawię o jakie dotacje można się starać w nadchodzących latach, jak trudny jest proces pozyskania środków, jakie należy spełniać warunki i w jaki sposób się przygotować, żeby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie wsparcia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się dodatkowo w jaki sposób szukać informacji o pojawiających się konkursach i wybierać właściwe dla siebie. Na zakończenie “dobre praktyki” – czyli projekty z branży wellness & spa, które zostały pomyślnie zakończone i są przykładem jak dotacje mogą wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.[/half][half]Klaudia Magierowska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale Zarządzania i Marketing, od 7 lat skutecznie pomagam przedsiębiorcom w pozyskiwaniu dotacji, obecnie prezes Cash Flow group sp. z o.o.. Moje doświadczenie obejmuje realizację projektów dla ponad 200 podmiotów, w tym dla branży wellness & spa. [/half][/row] [alert type=”info”]17:20-17:50 – Dokąd zmierza rynek spa w Polsce – wyniki badań Spa Inspirations[/alert] [row][half]Perspektywiczne i najbardziej rentowne specjalizacje. Trendy w wyposażeniu. Polityka sprzedażowa. Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli obiektów spa i beauty.[/half][half]Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations. Tematyką spa i wellness zajmuje się profesjonalnie od 9 lat. Doświadczenie zdobywał jako redaktor naczelny pisma Aqua Plus (propagującego kulturę wellness w Polsce), później przez 3 lata był redaktorem naczelnym magazynu branżowego Spa Business. Założyciel i dyrektor zarządzający Polskiego Instytutu Spa i Wellness. Dziennikarz, autor publikacji oraz opracowań na temat rynku spa i wellness. Inicjator wielu przedsięwzięć rynkowych mających na celu profesjonalizację rynku usług spa w Polsce – konkursów dla ośrodków spa i dostawców urządzeń spa, konferencji, seminariów, dyskusji branżowych. Prelegent i wykładowca na konferencjach i seminariach poświęconych rynkowi spa i wellness. Konsultant i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego pozycjonowania ośrodków spa, marketingu i promocji. Ukończył szkołę trenerską Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego[/half][/row]
[alert type=”success”]Wieczorna gala konferencyjna, 29.05.2014 godz. 19:30[/alert]
* tylko dla posiadaczy biletów na dwa dni konferencji (29-30 maja)
W programie wieczoru:
- gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku 2014 Spa Inspirations
- gala wręczenia nagród „Inspirujące Spa 2014”, przyznawanych obiektom spa wyróżniającym się na naszym rynku oryginalną ofertą i filozofią
- uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni
- open drink bar
- koncert jazzowy
DZIEŃ II (30.05.2014)
Zamknięte spotkanie warsztatowe Klubu Biznesu Spa Inspirations – wyłącznie dla zarządzających i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.
(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność pozycji mogą ulec zmianie)
[alert type=”info”]09:30 – 12:00 Spotkanie managerów i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce[/alert] Moderowane dyskusja prowadzona pod hasłem: LEVEL UP, czyli perspektywy i możliwości rozwoju biznesu spa i beauty w Polsce w oparciu o analizę stanu obecnego rynku i trendów zagranicznych.
moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
[alert type=”info”]12:30 – 14:30 WARSZTAT: Efektywna komunikacja managera z zespołem pracowników – motywowanie, delegowanie, rozmowy oceniające, budowanie autorytetu.[/alert]
Warsztaty poprowadzi – Marta Fiłoń, trener biznesu spa & beauty
14:30 – 15:30 Lunch i zakończenie drugiego dnia konferencji