PROGRAM KONFERENCJI

SPA

PROGRAM KONFERENCJI KLUBU BIZNESU SPA INSPIRATIONS 29-30 MAJA 2014

DZIEŃ I (29.05.2014)

(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność wykładów mogą ulec zmianie)

[alert type=”info”]od 9:00 – Rejestracja[/alert] [alert type=”info”]10:00-10:15 – Rozpoczęcie konferencji[/alert] [alert type=”info”]10:15-11:00 – Refreshing, czyli jak odświeżyć wizerunek i ofertę twojego obiektu[/alert] [row][half]Jak odświeżyć wizerunek i ofertę swojego  spa nie popełniając poprzednich błędów. Diagnoza stanu spa i program naprawczy. Rentowność oferty. Czego i ile trzeba sprzedać w  spa? Fluktuacja kadry i jej chroniczny brak. Jak to leczyć ? Powiązanie marketingowe hotelu spa i restauracji. Czy ktoś to koordynuje?[/half][half]zychBogumił Zych wspólnie z żoną Grażyną jest właścicielem firmy Kosmoprof – jednego z najbardziej znanych dystrybutorów na polskim rynku kosmetologicznym. Odpowiada za strategię rozwoju i budowanie relacji z kluczowymi partnerami. Ekspert rynku spa, posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla polskich i zagranicznych marek kosmetycznych. [/half][/row]

[alert type=”info”]11:00-12:00 – Jak być managerem, który wprowadzi biznes na nowe tory?[/alert] [row][half]Sukces w usługach beauty zależy w dużej mierze od twoich ludzi, a to czy oni angażują się w zwiększanie swoich kwalifikacji i chcą pracować, zależy od ciebie. Co motywuje do pracy, a co zmniejsza poczucie lojalności do ciebie?Dlaczego zachęcanie dodatkową prowizją za sprzedaż nie działa? Jak zwiększyć ich poczucie odpowiedzialności za prowadzenie biznesu? Kiedy i jak rozmawiać z różnymi typami ludzi i jak ich dobierać do stworzenia dream teamu.
[/half][half]filonMarta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty, specjalistka ds. sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wiedzę na temat pracy z klientem i sprzedaży zdobyła między innymi podczas studiów Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Nauczania w SGH, na kursie NLP w Instytucie Neurolingwistyki i na wielu szkoleniach o tematyce komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania czasem, motywowania pracowników. Ukończyła szkołę trenerów we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest praktykiem pracy z klientem z ponad 9-letnim doświadczeniem, w tym 7-letnim jako manager zespołu sprzedażowego. Prowadzi szkolenia otwarte we współpracy z Polskim Instytutem Spa i Wellness i na zamówienie dla ośrodków spa i salonów urody od 2009 roku. www.szkolenia.spainstytut.pl[/half][/row] [alert type=”error”]12:00-12:30 PRZERWA KAWOWA[/alert] [alert type=”info”]12:30-13:30 GOŚĆ SPECJALNY prof. dr hab. Henryk Mruk.

Jak sprawić, aby twoja marka była bardziej rozpoznawalna, czynniki budowania przewagi rynkowej.[/alert] [row][half]Sprawdzone strategie marketingowe dla budowania marki. Nowe rozwiązania i kanały w docieraniu do klienta. Studium przypadku.[/half][half]

mrukProf. zw. dr hab. Henryk Mruk, jest profesorem zwyczajnym w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego  w Poznaniu. Pracuje także na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.  Zainteresowania badawcze  to marketing strategiczny  badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna i przywództwo. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym  Profesor opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych, z czego duża ich część dotyczy rynku farmaceutycznego i aptecznego. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów.  W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012.

OBEJRZYJ WYSTĄPIENIE PROFESORA NA FORUM PRZEDSIĘBIORCÓW

[/half][/row] [alert type=”info”]13:30-14:00 – Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią hotelu spa?[/alert] [row][half]Sprzedaż wszystkich hoteli, także SPA odbywa się dziś głównie w Internecie. Coraz większą część sprzedaży przejmują pośrednicy OTA, którzy szybko dostosowali się do trendów. A co ma dziś robić obiekt SPA, by sprzedawać swoje usługi bezpośrednio? Jak ochronić swoją markę i przekuć ją na efekty sprzedażowe?[/half][half]draganMarcin Dragan – dyrektor zarządzający PROFITROOM. Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Informatyki na Politechnice Poznańskiej. Pasjonat marketingu, technologii internetowej i hotelarstwa. Związany z branżą interaktywną od samego początku Internetu w Polsce. Na co dzień zajmuje się strategiami marketingowymi hoteli oraz optymalizacją sprzedaży online. Założyciel oraz dyrektor zarządzający spółki PROFITROOM – lidera rezerwacji elektronicznych, obsługującej ponad 1200 hoteli na całym świecie. Pomysłodawca oraz współautor platformy systemów rezerwacyjnych UPPER™.[/half][/row] [alert type=”error”]14:00-15:0 LUNCH[/alert] [alert type=”info”]15:00-15:00 – Wyposażenie na miarę potrzeb współczesnego rynku, czyli jak nie przeinwestować[/alert] [row][half]Trendy w obiektach spa & beauty. Jak wybrać urządzenia i produkty , które będą magnesem na klienta i pozwolą zwiększyć dochodowość twojego biznesu.  [/half][half]chmielewskiAndrzej Chmielewski, dyrektor generalny firmy Nova Group, która od ponad 28 lat należy do liderów branży kosmetycznej, wellness & spa. Jest jednym z założycieli Polskiego Związku Solaryjnego, pełniąc przez kilka lat funkcję wice prezesa PZS, brał czynny udział w stworzeniu Związku Wystawców Pracodawców Kosmetyki Profesjonalnej, a także w pracach Polskiego Stowarzyszenia Wellness & Spa. Swoim doświadczeniem dzielił się na wielu kongresach i konferencjach organizowanych w Polsce przez znakomite tytuły branżowe, organizacje targowe, czy stowarzyszenia. Jest autorem wielu publikacji dotyczących w/w branż.[/half][/row]
[alert type=”info”]15:30-15:50 – Babor Beauty Spa – nowa odsłona Twojego biznesu.[/alert] [row][half]Babor Beauty Spa to wyjątkowy program firmy BABOR dla gabinetów kosmetycznych i ośrodków spa.  Praca z rozpoznawalną na całym świecie marką Babor, gwarancja bezpieczeństwa i stabilności współpracy ze sprawdzonym w Polsce i na świecie partnerem oraz przejrzysta, zrealizowana w ponad 100 Babor Beauty Spa w Europie kompleksowa koncepcja, to wyznaczniki nowej drogi do sukcesu w gabinecie kosmetycznym i ośrodkach spa.

[/half][half]ŁukowskaMonika Łukowska, dyrektor ds. współpracy z Ośrodkami SPA firmy Bio-Kosmetyka®, wyłącznego przedstawiciela marki BABOR. Wieloletni szkoleniowiec Bio-Kosmetyki®. Od ponad 10 lat prowadzi wykłady, spotkania i warsztaty z zakresu nowości w recepturach kosmetyków i metodach pielęgnacyjnych firmy BABOR, technik sprzedaży oraz szeroko pojętej obsługi klienta. Rokrocznie bierze udział w specjalistycznych seminariach i szkoleniach organizowanych przez znakomitych międzynarodowych specjalistów współpracujących z firmą BABOR.[/half][/row] [alert type=”info”]15:50-16:10 – Holistyczne podejście do biznesu wellness & spa.[/alert] [row][half]Tworząc lub rozwijając SPA manager staje przed wyzwaniem:  jak stworzyć miejsce, w którym będzie wszystko czego oczekuje jego potencjalny gość? Jak sprawić, aby nie tylko przyjechał, ale również powrócił do SPA?

Czy zapewnić mu szeroki dostęp do atrakcji, wyposażenia wellness, zabiegów, nowinek (mieć) czy może zapewnić niezapomnianą profesjonalną obsługę w bardziej kameralnym miejscu i stylu ( być) A może da się to połączyć? Czy holistyczne podejście do biznesu SPA jest możliwe?

[/half][half]Agnieszka Zielińska, dyrektor generalny Murad Polska i Tomasz Woźniak, sales manager Meadow Group[/half][/row] [alert type=”error”]16:10-16:40 PRZERWA KAWOWA[/alert] [alert type=”info”]16:40-17:20 – Inwestuj razem z Unią – dotacje dla branży spa & beauty w nowej perspektywie 2014 – 2020[/alert] [row][half]Podczas szkolenia zostaną przedstawione możliwości pozyskania dofinansowania w nowej perspektywie 2014 – 2020 dla firm działających w branży spa & beauty. Przedstawię o jakie dotacje można się starać w nadchodzących latach, jak trudny jest proces pozyskania środków, jakie należy spełniać warunki i w jaki sposób się przygotować, żeby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie wsparcia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się dodatkowo w jaki sposób szukać informacji o pojawiających się konkursach i wybierać właściwe dla siebie. Na zakończenie “dobre praktyki” – czyli projekty z branży wellness & spa, które zostały pomyślnie zakończone i są przykładem jak dotacje mogą wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.[/half][half]magierowskaKlaudia Magierowska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale Zarządzania i Marketing, od 7 lat skutecznie pomagam przedsiębiorcom w pozyskiwaniu dotacji, obecnie prezes Cash Flow group sp. z o.o.. Moje doświadczenie obejmuje realizację projektów dla ponad 200 podmiotów, w tym dla branży wellness & spa. [/half][/row] [alert type=”info”]17:20-17:50 – Dokąd zmierza rynek spa w Polsce – wyniki badań Spa Inspirations[/alert] [row][half]Perspektywiczne i najbardziej rentowne specjalizacje. Trendy w wyposażeniu. Polityka sprzedażowa. Dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli obiektów spa i beauty.[/half][half]niesciorMariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations. Tematyką spa i wellness zajmuje się profesjonalnie od 9 lat. Doświadczenie zdobywał jako redaktor naczelny pisma Aqua Plus (propagującego kulturę wellness w Polsce), później przez 3 lata był redaktorem naczelnym magazynu branżowego Spa Business. Założyciel i dyrektor zarządzający Polskiego Instytutu Spa i Wellness.  Dziennikarz, autor publikacji oraz opracowań na temat rynku spa i wellness. Inicjator wielu przedsięwzięć rynkowych mających na celu profesjonalizację rynku usług spa w Polsce – konkursów dla ośrodków spa  i dostawców urządzeń spa, konferencji, seminariów, dyskusji branżowych.  Prelegent i wykładowca na konferencjach i seminariach poświęconych rynkowi spa i wellness. Konsultant i szkoleniowiec w zakresie szeroko rozumianego pozycjonowania ośrodków spa, marketingu i promocji. Ukończył szkołę trenerską Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego[/half][/row]

 

 [alert type=”success”]Wieczorna gala konferencyjna, 29.05.2014 godz. 19:30[/alert]

* tylko dla posiadaczy biletów na dwa dni konferencji (29-30 maja)

W programie wieczoru:

  • gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku 2014 Spa Inspirations
  • gala wręczenia nagród „Inspirujące Spa 2014”, przyznawanych obiektom spa wyróżniającym się na naszym rynku oryginalną ofertą i filozofią
  • uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni
  • open drink bar
  • koncert jazzowy

DZIEŃ II (30.05.2014)

Zamknięte spotkanie warsztatowe Klubu Biznesu Spa Inspirations – wyłącznie dla zarządzających i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.

(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność pozycji mogą ulec zmianie)

[alert type=”info”]09:30 – 12:00 Spotkanie managerów i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce[/alert] Moderowane dyskusja prowadzona pod hasłem:  LEVEL UP, czyli perspektywy i możliwości rozwoju biznesu spa i beauty w Polsce w oparciu o analizę stanu obecnego rynku i trendów zagranicznych.

moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations

12:00 – 12:30  Przerwa kawowa

[alert type=”info”]12:30 – 14:30 WARSZTAT:  Efektywna komunikacja managera z zespołem pracowników – motywowanie, delegowanie, rozmowy oceniające, budowanie autorytetu.[/alert]

Warsztaty poprowadzi – Marta Fiłoń, trener biznesu spa & beauty

14:30 – 15:30 Lunch i zakończenie drugiego dnia konferencji

 

 KONTAKT: konferencja@spainstytut.pl
tel: 609 110 282, 517 659 474, 690 038 384

 

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej