PROGRAM KONFERENCJI KLUBU BIZNESU SPA INSPIRATIONS 29-30 MAJA 2014
DZIEŃ I (29.05.2014)
(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność wykładów mogą ulec zmianie)
[alert type=”info”]od 9:00 – Rejestracja[/alert] [alert type=”info”]10:00-10:15 – Rozpoczęcie konferencji[/alert] [alert type=”info”]10:15-11:00 – Refreshing, czyli jak odświeżyć wizerunek i ofertę twojego obiektu[/alert] [row][half]Jak odświeżyć wizerunek i ofertę swojego spa nie popełniając poprzednich błędów. Diagnoza stanu spa i program naprawczy. Rentowność oferty. Czego i ile trzeba sprzedać w spa? Fluktuacja kadry i jej chroniczny brak. Jak to leczyć ? Powiązanie marketingowe hotelu spa i restauracji. Czy ktoś to koordynuje?[/half][half]
[/half][half]

Jak sprawić, aby twoja marka była bardziej rozpoznawalna, czynniki budowania przewagi rynkowej.[/alert] [row][half]Sprawdzone strategie marketingowe dla budowania marki. Nowe rozwiązania i kanały w docieraniu do klienta. Studium przypadku.[/half][half]
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk, jest profesorem zwyczajnym w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pracuje także na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zainteresowania badawcze to marketing strategiczny badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna i przywództwo. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym Profesor opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych, z czego duża ich część dotyczy rynku farmaceutycznego i aptecznego. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów. W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012.
OBEJRZYJ WYSTĄPIENIE PROFESORA NA FORUM PRZEDSIĘBIORCÓW
[/half][/row] [alert type=”info”]13:30-14:00 – Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią hotelu spa?[/alert] [row][half]Sprzedaż wszystkich hoteli, także SPA odbywa się dziś głównie w Internecie. Coraz większą część sprzedaży przejmują pośrednicy OTA, którzy szybko dostosowali się do trendów. A co ma dziś robić obiekt SPA, by sprzedawać swoje usługi bezpośrednio? Jak ochronić swoją markę i przekuć ją na efekty sprzedażowe?[/half][half]


Czy zapewnić mu szeroki dostęp do atrakcji, wyposażenia wellness, zabiegów, nowinek (mieć) czy może zapewnić niezapomnianą profesjonalną obsługę w bardziej kameralnym miejscu i stylu ( być) A może da się to połączyć? Czy holistyczne podejście do biznesu SPA jest możliwe?
[/half][half]Agnieszka Zielińska, dyrektor generalny Murad Polska i Tomasz Woźniak, sales manager Meadow Group[/half][/row] [alert type=”error”]16:10-16:40 PRZERWA KAWOWA[/alert] [alert type=”info”]16:40-17:20 – Inwestuj razem z Unią – dotacje dla branży spa & beauty w nowej perspektywie 2014 – 2020[/alert] [row][half]Podczas szkolenia zostaną przedstawione możliwości pozyskania dofinansowania w nowej perspektywie 2014 – 2020 dla firm działających w branży spa & beauty. Przedstawię o jakie dotacje można się starać w nadchodzących latach, jak trudny jest proces pozyskania środków, jakie należy spełniać warunki i w jaki sposób się przygotować, żeby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie wsparcia. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się dodatkowo w jaki sposób szukać informacji o pojawiających się konkursach i wybierać właściwe dla siebie. Na zakończenie “dobre praktyki” – czyli projekty z branży wellness & spa, które zostały pomyślnie zakończone i są przykładem jak dotacje mogą wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.[/half][half]

[alert type=”success”]Wieczorna gala konferencyjna, 29.05.2014 godz. 19:30[/alert]
* tylko dla posiadaczy biletów na dwa dni konferencji (29-30 maja)
W programie wieczoru:
- gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku 2014 Spa Inspirations
- gala wręczenia nagród „Inspirujące Spa 2014”, przyznawanych obiektom spa wyróżniającym się na naszym rynku oryginalną ofertą i filozofią
- uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni
- open drink bar
- koncert jazzowy
DZIEŃ II (30.05.2014)
Zamknięte spotkanie warsztatowe Klubu Biznesu Spa Inspirations – wyłącznie dla zarządzających i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.
(godziny rozpoczęcia, jak i kolejność pozycji mogą ulec zmianie)
[alert type=”info”]09:30 – 12:00 Spotkanie managerów i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce[/alert] Moderowane dyskusja prowadzona pod hasłem: LEVEL UP, czyli perspektywy i możliwości rozwoju biznesu spa i beauty w Polsce w oparciu o analizę stanu obecnego rynku i trendów zagranicznych.
moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Spa Inspirations
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
[alert type=”info”]12:30 – 14:30 WARSZTAT: Efektywna komunikacja managera z zespołem pracowników – motywowanie, delegowanie, rozmowy oceniające, budowanie autorytetu.[/alert]
Warsztaty poprowadzi – Marta Fiłoń, trener biznesu spa & beauty
14:30 – 15:30 Lunch i zakończenie drugiego dnia konferencji