Sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji domowej to dla salonów i klinik bardzo istotna część zyskowności biznesu. Szacuje się, że średnio powinna stanowić około 30% całego przychodu. W zależności od specyfiki miejsca może ona stanowić znacznie więcej.
Kluczowe dla utrzymania wysokiej sprzedaży kosmetyków jest system motywacyjny dla kosmetologów polecających kosmetyki klientom. Tu najpowszechniejszym a zarazem najskuteczniejszym rozwiązaniem jest prowizja od sprzedaży.
Zobacz , co o najpowszechniejszych systemach prowizji mówi Adam Grzesik, ekspert do spraw budżetu i finansów, przedsiębiorca, właściciel salonu beauty Piękne Ciało w Opolu.
Powyższe nagranie jest fragmentem szkolenia online „Jak obliczać wynagrodzenie dla pracowników”. Szkolenie zrealizowane zostało w ramach prowadzonego przez BE Inspiration kursu online „RENTOWNOŚĆ I FINANSE” w salonie beauty”.
Jutro otrzymasz kolejną lekcję 5: Jak wybrać system prowizji od sprzedaży kosmetyków detalicznych.