PROGRAM KONFERENCJI
28 maja 2015, Warszawa
10:00-18:0
Sztuka budowania relacji, czyli jak sprawić, by klient do ciebie wracał – Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty
Jak zbudować pozycję eksperta w przekazie marketingowym. Bądź ekspertem dla swoich klientów – Tomasz Kammel
Głównym celem wykładu jest pozyskanie, pogłębienie i doskonalenie umiejętności prezentacyjnych i komunikacyjnych. Wyposażenie uczestników wykładu w niezbędne narzędzia i umiejętności przygotowywania się do i przedstawiania skutecznych prezentacji.
Odnajdź piękno w email marketingu – Łukasz Hardek – email marketing specialist w firmie FreshMail
Jak rozpocząć przygodę z email marketingiem. W jaki sposób budować swoją bazę odbiorców, utrzymywać z nimi pozytywne relacje i przekładać je na realny zysk. Przykłady wykorzystania email marketingu w branży beauty.
5 grzechów, które popełnia twoja konkurencja – Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La Perla
Narzędzia skutecznego e-marketingu – czyli jak zbudować swoją przewagę konkurencyjną w internecie – Mariusz Łodyga – strateg, konsultant, trener
Cyfrowa rzeczywistość – czyli szczypta wiedzy o behawiorystyce użytkowników internetu. Które narzędzia i jakie kanały marketingowe trzeba wdrożyć w komunikacji z klientami? Po co nam big data – dlaczego automatyzacja marketingu zastąpi kiedyś lojalność klientów? Reklama kontekstowa i jej specyfika. Targeting i retargeting w zdobywaniu klientów.
Jak efektywnie wykorzystać bazę klientów do promocji sprzedaży i promowania marki? – Izabela Makosz, założycielka sieci salonów depilacji woskiem Time For Wax, twórczyni Time For Business TV
W jaki sposób pozyskiwać dane klientów w czasach kiedy wszyscy obawiają się ich nadużywania ? Jak pracować na bazie danych klientów i efektywnie ja wykorzystywać ? Co to jest GIODO i co należy o nim wiedzieć gromadząc dane klienta? Jak skutecznie wykorzystywać zgromadzone dane klienta do promocji biznesu ?
Możliwości serwisu Facebook w branży beauty i spa – Szymon Lisowski, Socjomania
Jak wyznaczyć strategię działania – ciekawe przykłady z branży wellness, spa i beauty zarówno na poziomie komunikacji kampanii, jak i reklamy. Możliwości reklamowe Facebooka i efekty jakie można osiągnąć wybierając to narzędzie w komunikacji. Nie zabraknie informacji o ograniczeniach jakie niesie za sobą Facebook i inspiracji na przyszłość.
Marketing Automation – nowy poziom marketingu w branży beauty & spa – Renata Gerlach – senior Produkt Manager, SALESmanago.
WIECZORNA GALA 28 maja 2015, Warszawa
* dla posiadaczy biletów VIP i PRESTIGE
W programie wieczoru:
- gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku 2015 Beauty Inspiration
- gala wręczenia nagród „Inspirujące Spa 2015”, przyznawanych obiektom spa wyróżniającym się na naszym rynku oryginalną ofertą i filozofią
- uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni
- open drink bar
29 maja 2015, Warszawa
9:30 – 15:30
Zamknięte spotkanie warsztatowe Klubu Biznesu BEAUTY INSPIRATION – wyłącznie dla zarządzających i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.
Moderowane dyskusja prowadzona pod hasłem: “Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem – nowe pomysły”.
moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration