PROGRAM

SPA

knf slide tytul 1

PROGRAM KONFERENCJI

28 maja 2015, Warszawa

10:00-18:0

Sztuka budowania relacji, czyli jak sprawić, by klient do ciebie wracał – Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty

 

Jak zbudować pozycję eksperta w przekazie marketingowym. Bądź ekspertem dla swoich klientów – Tomasz Kammel
Głównym celem wykładu jest pozyskanie, pogłębienie i doskonalenie umiejętności prezentacyjnych i komunikacyjnych. Wyposażenie uczestników wykładu w niezbędne narzędzia i umiejętności przygotowywania się do i przedstawiania skutecznych prezentacji.

 

Odnajdź piękno w email marketingu – Łukasz Hardek – email marketing specialist w firmie FreshMail

Jak rozpocząć przygodę z email marketingiem. W jaki sposób budować swoją bazę odbiorców, utrzymywać z nimi pozytywne relacje i przekładać je na realny zysk. Przykłady wykorzystania email marketingu w branży beauty.

 

5 grzechów, które popełnia twoja konkurencja – Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La Perla

 

Narzędzia skutecznego e-marketingu – czyli jak zbudować swoją przewagę konkurencyjną w internecie – Mariusz Łodyga – strateg, konsultant, trener

Cyfrowa rzeczywistość – czyli szczypta wiedzy o behawiorystyce użytkowników internetu. Które narzędzia i jakie kanały marketingowe trzeba wdrożyć w komunikacji z klientami? Po co nam big data – dlaczego automatyzacja marketingu zastąpi kiedyś lojalność klientów? Reklama kontekstowa i jej specyfika. Targeting i retargeting w zdobywaniu klientów.

 

Jak efektywnie wykorzystać bazę klientów do promocji sprzedaży i promowania marki? – Izabela Makosz, założycielka sieci salonów depilacji woskiem Time For Wax, twórczyni Time For Business TV

W jaki sposób pozyskiwać dane klientów  w czasach kiedy  wszyscy obawiają się ich nadużywania ? Jak  pracować na bazie  danych  klientów i efektywnie ja wykorzystywać ? Co to jest GIODO i co należy  o nim wiedzieć gromadząc dane klienta? Jak skutecznie wykorzystywać zgromadzone dane klienta do promocji biznesu ?

 

Możliwości serwisu Facebook w branży beauty i spa – Szymon Lisowski, Socjomania

Jak wyznaczyć strategię działania – ciekawe przykłady z branży wellness,  spa i beauty zarówno na poziomie komunikacji kampanii, jak i reklamy. Możliwości reklamowe Facebooka i efekty jakie można osiągnąć wybierając to narzędzie w komunikacji. Nie zabraknie informacji o ograniczeniach jakie niesie za sobą Facebook i inspiracji na przyszłość.

 

Marketing Automation – nowy poziom marketingu w branży beauty & spa – Renata Gerlach – senior Produkt Manager, SALESmanago.

 

WIECZORNA GALA 28 maja 2015, Warszawa

* dla posiadaczy biletów VIP i PRESTIGE

W programie wieczoru:

  • gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze produkty w branży spa & beauty Inspiracje Roku 2015 Beauty Inspiration
  • gala wręczenia nagród „Inspirujące Spa 2015”, przyznawanych obiektom spa wyróżniającym się na naszym rynku oryginalną ofertą i filozofią
  • uroczysta kolacja przygotowana przez szefa kuchni
  • open drink bar

 

29 maja 2015, Warszawa

9:30 – 15:30

Zamknięte spotkanie warsztatowe Klubu Biznesu BEAUTY INSPIRATION – wyłącznie dla zarządzających i właścicieli obiektów spa & beauty w Polsce.

Moderowane dyskusja prowadzona pod hasłem: “Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem – nowe pomysły”.

moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration

 

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej