Finanse i budżet salonu beauty

SPA

„Podejmowanie decyzji na wyczucie i prowadzenie firmy w oparciu o emocje jest jak jazda starym samochodem bez hamulców. Czasem dojedziesz na miejsce, czasem nie, ale za to jakie emocje. Wszyscy wokół zarabiają na Tobie. Klienci ustalają Ci ceny, pracownicy swoje pensje, dostawcy warunki handlowe, a Ty za to wszystko płacisz.” Adam Grzesik

Masz wrażenie, że powyższa sytuacja nie ma nic wspólnego z twoim sposobem prowadzenia biznesu? Wiesz już jak będą wyglądały przychody twojego salonu, kliniki czy spa w kolejnych miesiącach? Czy w budżecie oddzielasz finanse firmowe od prywatnych? Planujesz swoje inwestycje, czy raczej wydajesz pieniądze na bieżąco, jak tylko zobaczysz, że masz ich trochę na koncie? Jeżeli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś NIE, oznacza to, że to wydanie przygotowaliśmy specjalnie z myślą o Tobie.

Planując je, założyliśmy konkretny cel — zawarte w nim materiały mają spowodować, że staniesz się sprawnym dyrektorem finansowym swojego biznesu. Jeżeli dotychczas miałeś wrażenie, że twój salon czy klinika jest jak dryfujący okręt, targany przez nieprzewidywalne żywioły wody i wiatru, to dzięki wdrożeniu rozwiązań proponowanych przez naszych autorów, będziesz mógł w końcu spokojnie podążać w wyznaczonym przez Ciebie kierunku.

Natomiast jeśli uważasz, że Twój biznes jest na dobrym kursie, to może warto sprawdzić, czy w propozycjach naszych ekspertów nie znajdziesz jakiegoś rozwiązania, które doda mu dodatkowego rozpędu. Bezwzględnie rekomenduję rozpoczęcie lektury tematu wydania od artykułu cytowanego na początku Adama Grzesika „Jak zmienić salon urody w maszynę do zarabiania pieniędzy?”. Autor daje konkretne narzędzia do prowadzenia budżetu salonu. To sprawdzone rozwiązania, które pomogą Ci dużo lepiej zarządzać pieniędzmi, mądrzej wyceniać ofertę, efektywniej wynagradzać pracowników i rozsądniej planować promocje.

W kolejnych artykułach poruszamy też inne, naszym zdaniem najważniejsze aspekty prowadzenia biznesu w kwestii finansów i budżetowania. Znajdziesz w nich więc praktyczne porady dotyczące strategii wynagrodzeń czy ustalania cen zabiegów. Na konkretnych przykładach pokazujemy, w jaki sposób optymalizować koszty funkcjonowania firmy, a także jak zarabiać więcej w tym samym czasie. Podpowiadamy też, co możesz wynegocjować od dystrybutora oraz dlaczego nie warto dawać rabatów.

A wszystko po to, abyś przesiadł się „ze starego samochodu bez hamulców” do nowej komfortowej limuzyny, która bezpiecznie zawiezie Cię do obranego celu.

Pożytecznej lektury.

Mariusz Nieścior,

redaktor naczelny

Zamów najnowsze wydanie: Finanse i budżet salonu beauty>>>

CZYTAJ TAKŻE:

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej