ABONAMENT MANAGERSKI

Program edukacyjny złożony z pięciu dwumiesięcznych kursów online.
Każdy kurs poświęcony jest osobnemu aspektowi prowadzenia biznesu beauty.

ABONAMENT MANAGERSKI
BE INSPIRATION

Profesjonalna, aktualna i praktyczna wiedza ułatwiająca zarządzanie i zwiększanie zysków managerom salonów beauty, klinik medycyny estetycznej i spa. 

W  ABONAMENCIE MANAGERSKIM 

Dostęp online na żywo i przez 12 miesięcy do odtwarzania i czytania w dowolnej chwili

WEBLIVE'Y

CERTYFIKAT

PROGRAM ROCZNEGO ABONAMENTU MANAGERSKIEGO

KURS 0 (wprowadzający) VII-VIII 2020

ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI

 - jak rekrutować żeby nie zwalniać 

- onboarding krok po kroku, czyli jak dobrze wprowadzić nowego pracownika do pracy 

 - jak opracować procedury stanowiskowe 

 - jak wytyczać i egzekwować obowiązki pracownikom 

 - nowe i sprawdzone sposoby zarządzania pracownikami

KURS 1 IX - X 2020

RENTOWNOŚĆ

- jak ustalać prowizje pracownikom 

- kiedy inwestować w nowe zabiegi

- jak wybrać nowe urządzenie

- jak prowadzić stany magazynowe

- jak obliczać marże dla różnych zabiegów 

- jak zweryfikować i zmienić manu zabiegowe

- kredyt, leasing czy gotówka - jak zapłacić za nowe urządzenie

- jak ustalić ceny zabiegów

- jak przygotować promocję rabatową

  • 25.10.2020
    KONGRES ONLINE "RENTOWNOŚĆ BIZNESU BEAUTY"

KURS 2 XI - XII 2020

KOMPETENCJE MANAGERA

- budowanie silnych stron managera
- zarządzanie czasem ustalanie hierarchii zadań
- przewodzenie i motywowanie zespołowi
- delegowanie zadań i ustalanie odpowiedzialności w zespole
- udzielanie informacji zwrotnej
- szef-koleżanka czy szef-autorytet 
- rozwój osobisty managera

KURS 3 I-II 2021

MARKETING

- jak przygotować strategię marketingową

- jak zaplanować kampanię marketingową

- jak przygotować angażujący program lojalnościowy

- copywriting sprzedażowy - jak opisać ofertę zabiegową salonu aby przyciągała klientów

- jak pozyskiwać klientów offline

- narzędzia, które ułatwiają tworzenie reklam 

- jak przygotować promocję okolicznościową

- jak przygotować atrakcyjne treści video (porady zabiegowe, prezentacje zabiegów, wypowiedzi eksperckie)

  • 17.01.2021
    KONGRES ONLINE "MARKETING SALONU BEAUTY I GABINETU MEDYCYNY ESTETYCZNEJ"

KURS 4 III-IV 2021

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

- jak przygotować recepcjonistkę do efektywnej pracy 

- jak sprzedawać kolejne zabiegi 

- jak proponować kosmetyki do pielęgnacji domowej 

- jak przygotować procedurę obsługi i sprzedaży w klinice i salonie 

- jak przygotować informacje i skutecznie sprzedać nowy zabieg

- jak sprzedać droższe zabiegi osobom, które korzystają tylko np. z manicure

- jak przygotować schemat zatrzymania klienta z promocji

- jak skutecznie i sprawnie radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientek 

  • 7.03.2021
    KONGRES ONLINE "SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA"

KURS 5 V-VI 2021

SOCIAL MEDIA

- jak tworzyć posty, które sprzedają - Facebook, Instagram

- jak zdobyć klientów z Facebooka i Instagrama 

- jak przygotować miesięczny plan wpisów na Facebooka i Instagrama 

- jak tworzyć nietypowe, wyróżniające się i angażujące formy postów na Facebooka i Instagram

- jak zdobywać followersów na Instagrama

- skąd czerpać pomysły i o czym pisać w social mediach - przykłady, case study, szablony

  • 16.05.2021
    KONGRES ONLINE "SOCIAL MEDIA DLA BRANŻY BEAUTY"

CENA

Musisz wiedzieć, że mamy ciasteczka i możemy ich użyć tylko do tego, byś był bardziej zadowolony z naszych treści. ok więcej